سرپرست فرمانداري يزد:

تعامل دستگاه هاي اجرايي در توسعه شهرستان تأثيرگذار است

سرپرست فرمانداري يزد با اشاره به كمبود اعتبارات در سال هاي گذشته گفت: با وجود مشكلات مالي و كمبود اعتبارات، دستگاه هاي اجرايي مي توانند با همراهي و تعامل بين بخشي بسياري از اهداف توسعه ي شهرستان را محقق سازند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، رئيس و عضو شوراي اسلامي شهر، شهردار، معاون حمل و نقل و ترافيك و مديرعامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري يزد با سرپرست فرمانداري يزد ديدار كردند.

" مصطفي سالاري " در اين ديدار به برنامه ها و رويكرد هاي وزارت كشور در سال 95 اشاره كرد و افزود: موضوع اقتصاد مقاومتي، تكريم ارباب رجوع و برگزاري انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا از مهمترين برنامه هايي است  كه وزير محترم كشور در ابتداي سال بر اجراي صحيح آن تأكيد داشته اند.

سرپرست فرمانداري يزد اظهار داشت: شوراهاي اسلامي شهر بايد در اين فرصت يكساله اي كه دارند در مسير ارائه خدمات بهتر به مردم تلاش كنند، چرا كه مردم در قبال آراي خود در انتخابات خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشكلات شهر هستند.

" سالاري " در ادامه نيز با اشاره به نامگذاري سال 95 به عنوان « سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل » از سوي مقام معظم رهبري تصريح كرد: شوراي اسلامي شهرها به عنوان يك نهاد اجتماعي مي توانند در تحقق اين شعار سهم به سزايي داشته باشند.

وي  با بیان اینکه فرمانداری آماده هر گونه همکاری ، تعامل و همفکری با مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری است افزود: مرتفع شدن مشکلات در شهر و همچنین خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر به مردم در سایه همفکری و تعامل همه دستگاههای اجرایی امکان پذیر خواهد بود.

سرپرست فرمانداري يزد بر تقويت ارتباط كاري شوراي اسلامي شهر و فرمانداري در قالب جلسات كميته انطباق تأكيد كرد و خاطرنشان نمود: وظيفه اين كميته تطبيق مصوبات شوراهاي اسلامي شهر و روستا با قوانين و مقررات است و فرمانداري در اين زمينه با هدف پيشگيري و جلوگيري از مشكلات آينده براي شوراي اسلامي عمل نمايد.

در اين ديدار رئيس شوراي اسلامي شهر و شهرداري يزد به ارائه مطالبي در خصوص اقدامات انجام شده و هم چنين مشكلات پيش روي اين دو نهاد پرداختند.