فرماندار يزد:

تجليل از قهرمانان ورزشي اقدامي ارزشمند است

فرماندار يزد گفت: تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور، یکی از ارزشمندترین اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان برای تقدیر از تلاش‌های ورزشکاران پس از کسب مدال و افتخار در میادین جهانی و آسیایی است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، فرماندار يزد به همراه مديركل ورزش و جوانان، رئيس هيأت ورزش هاي ناشنوايان استان از " مصطفی حیدری " و " سید امین دهقان " از اعضاي يزدي تيم ملي فوتسال ناشنوايان كشور با اهداء لوح سپاس و هديه تقدير نمود.

" محمود شاكري شمسي " در اين خصوص اظهار داشت :‌معلولیت به هیچ عنوان محدودیتی برای ورزشکاران ایجاد نمی کند اما حمایت های جدی ورزشی حق این قشر است.

فرماندار يزد درخشش ورزشکار یزدی در رقابت های جام جهانی فوتسال ناشنوایان که سهم زیادی در کسب عنوان قهرمانی تیم ملی کشورمان در این رقابت ها داشته و برای کشور و استان افتخار آفرینی کرده، قابل تقدیر است و امیدوارم همچنان در راه موفقیت و افتخارآفرینی بدرخشد.

وي  افزود: از خانواده این ورزشکار یزدی نیز قدردانی میکنم که با تلاش و حمایت زمینه موفیت وی را فراهم کردند و ما نیز تلاش می کنیم با استفاده از موارد قانونی ، برخی از مسائل و مشکلات مربوط به این قهرمان را برطرف کنیم.

" شاكري شمسي " تصريح كرد: این تجلیل ها ایجاد انگیزه برای جوانان ورزشکار و تقویت اراده آن‌هاست تا ورزش حرفه‌ای را جدی تر از پیش دنبال کنند و در مسیر افتخارآفرینی برای کشور و استان گام بردارند.

" مسعود شریعتی " مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش ها و افتخارآفرینی های مصطفی حیدری به همراه تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی ناشنوایان گفت: در راستای ایجاد انگیزه و قدردانی از تلاش  قهرمانان و مدال آوران با حضور مسئولان استانی به منزل افتخارآفرینان رفته و از آنها و خانواده هایشان تجلیل می کنیم.

وی افزود: استان یزد از پتانسیل های خوب ورزشی برخوردار است و ورزشکاران و قهرمانان نقش مهمی در موفقیت های ورزشی در سطح استانی و کشوری و حتی بین المللی داشته اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: تلاش های مدال آوران در میادین بین المللی را با هیچ یک از معیارهای مادی، نمی توان ارج نهاد و این مراسم و این هدایا در جهت قدردانی از زحمات جوانان و قهرمانان است.

گفتني است  " مصطفی حیدری " فوتسالیست ناشنوا یزدی که به همراه تیم ملی فوتسال ناشنوایان به عنوان قهرمانی رقابت های جام جهانی ناشنوایان دست یافته است.

همچنين " سید امین دهقان " نيز به همراه تیم ملی کشورمان در بازیهای آسیا و اقیانوسیه عنوان قهرمانی كسب نموده است.