مشاور امور بانوان فرماندار يزد:

رقيه كفيل الناس با بيان اينكه هميشه در طول تاريخ شخصيتهايي هستند كه با انديشه هاي خود جامعه را به سمت كمال سوق داده اند افود: استاد شهيد مرتضي مطهري به حق يكي از عالمان و فرهيختگان متعهد و مسئولي است كه در ارتقاء سطح امور معنوي و مادي جهان به ويژه جهان اسلام  نقش بسزايي داشته است و بنا به فرموده رهبر كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) كه مي فرمايند : آثار ، قلم و زبان شهيد مطهري بي استثناء آموزنده و روانبخش است.

مشاور امور بانوان فرماندار يزد با اشاره  به فرمایشات مقام معظم رهبری در ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی و عنایت ویژه معظم له به مطالعه آثار استاد شهید مرتضی مطهری خاطر نشان كرد : به همين منظورد فتر بانوان و خانواده با همكاري كانون فرهنگي و اجتماعي بانوان هدي اقدام به برگزاري طرح انديشه مطهر در شهرستان يزد كرده كه در اين طرح تاكنون بيش از 300 نفر از خواهران شركت كرده اند و با كتابهاي نظام حقوق زن در اسلام ، حجاب، آزادي معنوي ، حماسه ي حسيني ، داستان راستان و...   آشنا شده اند.

كفيل الناس افزود: اين طرح ويژه طلاب خواهر و عموم خواهران در حال برگزاري است و در اين دوره ها افراد با آثار شهيد مرتضي مطهري آشنا و نظرات آن استاد شهيد در حلقه هاي معرفتي به بحث و تبادل انديشه گذاشته مي شود.

وي همچنين اعلام نمود همايش استاني راهيان مطهر نيز با حضور 200 نفر از خواهران در حوزه علميه الزهرا برگزار شده است.