نماينده ولي فقيه در استان يزد خواستار شد؛

بي طرفي مجريان در تمامي مراحل انتخابات

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد اظهار داشت: همه بايد تلاش كنيم تا مجلس مؤمن، خدوم داشته باشيم تا بتوانيم مسير اعتلاي كشور را بيش از پيش هموار سازيم.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، اعضاي هيأت اجرايي و ستاد انتخابات شهرستان يزد با " آيت ا... ناصري " نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد ديدار كردند.

" آيت ا... محمد رضا ناصري " در اين ديدار با تقدير از اقدامات صورت گرفته در خصوص انتخابات در شهرستان يزد افزود: از ابتداي شكل گيري انقلاب اسلامي همه رنج ها، سختي ها و شهادت ها بر اين مبنا استوار بوده كه نظام اسلام، استقلال و ارزشهاي كشور حفظ شود.

نماينده ولي فقيه در استان حفظ استقلال و عزت نظام را در دست كارگزاران،‌مسئولين، نمايندگان مجلس و ... دانست و افزود: اگر مسئولين و مردم در مسير پيروي از ولايت فقيه و رهبري قدم بردارند قطعاً عزت و استقلال كشور نيز حفظ خواهد شد.

امام جمعه يزد بر بي طرفي مجريان انتخابات در تمامي مراحل نيز تأكيد كرد و افزود: همه بايد تلاش كنيم تا مجلس مؤمن و خدوم داشته باشيم تا بتوانيم مسير اعتلاي كشور را بيش از پيش هموار سازيم.

نماينده ولي فقيه در استان اظهار داشت: براي اينكه بتوانيم اقدامات خود را ماندگار سازيم بايد با برنامه ريزي و تعيين اهداف قدم برداريم.

امام جمعه شهر يزد گفت: لازمه رسيدن به اهداف نيز پرهيز از بدي ها،‌خدمت به بندگان و صداقت در امور است.

" آيت الله ناصري " با محكوم نمودن اقدامات برخي از كشورهاي عربي در ايجاد تفرقه در بين مسلمانان جهان خاطرنشان كرد: امروز شاهد اين هستيم كه برخي از كشورهاي عربي منطقه با صرف هزينه هاي گزاف به دنبال رسيدن به اهداف زشت خود هستند كه اين اقدامات چيزي جز تشتت و تفرقه بين ملت هاي مسلمان جهان ندارد.

امام جمعه يزد با اشاره به سوابق دشمنان در كارشكني ها برنامه هاي جمهوري اسلامي ايران تصريح كرد: دشمنان اين كشور از ابتداي انقلاب تا كنون به طريق مختلف سرمايه هاي مادي و معنوي اين مرز و بوم را به تاراج برده اند.