فرماندار يزد اعلام كرد:

بهره برداري از 173 پروژه در ايام الله دهه فجر در شهرستان يزد

فرماندار يزد از بهره برداري از 173 پروژه با اعتباري بالغ بر 400 ميليارد تومان در ايام الله دهه فجر در شهرستان يزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، «مصطفي سالاري» با گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي و تبريك به مناسبت فرا رسيدن سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اظهار داشت: به مناسبت ايام الله دهه فجر در شهرستان يزد  173 پروژه با اعتباري بالغ 400 ميليارد تومان به بهره برداري خواهد رسيد.

فرماندار يزد افزود:  اين پروژه ها در بخش هاي مخابراتي، صنعتي و كشاورزي، عمراني، بهداشت و درمان، فرهنگي آموزشي، تفريحي، ورزشي و زير ساخت ها مي باشد.

وي با بيان اينكه تعداد پروژه‌های دولتی 133 پروژه با اعتباري معادل 2249918 ميليون ريال مي باشد اضافه کرد: 40 پروژه نیز از سوی بخش خصوصی اجرایی و عملیاتی شده است.

سالاري تصريح كرد: با بهره برداري از اين طرح ها و پروژه هاي زمينه اشتغال 490 از افراد را به صورت مستقيم در شهرستان يزد فراهم خواهد نمود.

رئيس ستاد دهه فجر شهرستان يزد در پايان خاطرنشان ساخت: توسعه توليد لاستيك هاي راديال در شركت صنايع لاستيك يزد، افتتاح پليمر صنعت فورس، احداث مدارس، سالن ورزشي روستايي و اقامتگاه هاي بوم گردي و سنتي از مهمترين پروژه هايي است كه در اين ايام مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.