فرماندار يزد:

برگزاري مسابقات ورزشي، پويايي، تحرك و شادابي شهروندان را به همراه دارد

فرماندار يزد در مسابقه پاياني فوتسال ويژه تاكسيرانان و رانندگان آژانس ها حضور يافت.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، ديدار پاياني اولين دوره مسابقات فوتسال ويژه تاكسيرانان و رانندگان آژانس ها با حضور فرماندار، مديركل ورزش و جوانان استان، مديركل امور شهري و شوراهاي استانداري، معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري و معاونين حمل و نقل و ترافيك و شهرسازي شهرداري يزد در محل ورزشگاه شهيد صدوقي برگزار شد.

" محمود شاكري شمسي " در مراسم اهداء جوايز به تيم هاي برتر اين دوره از مسابقات در سخناني كوتاه با بيان اينكه رويكرد فرمانداري يزد تقويت ورزش هاي همگاني و برگزاري مسابقات در بين محلات و ادارات شهرستان مي باشد اظهار داشت: در جامعه امروز بيش از هر زمان ديگري بايد به دنبال پويايي، تحرك و شادابي در بين شهروندان باشيم.

فرماندار يزد با تقدير از سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر يزد در برگزاري مناسب مسابقات فوتسال افزود: قطعاً برگزاري اين مسابقات مي تواند زمينه ارتقاء نشاط و شادابي هر چه بيشتر قشر زحمتكش راننگان تاكسي و آژانس هاي درون شهري را فراهم نمود و در روند فعاليت عزيزان در ارتباط خوب با شهروندان مؤثر باشد.

شايان ذكر است اولين دوره مسابقات فوتسال ويژه تاكسيرانان و رانندگان آژانس ها به مناسبت ماه مبارك رمضان برگزار شد كه پس از برگزاري مسابقات تيم هاي جام جم، ياسين و 1830 به ترتيب توانستند مقام هاي اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.

همچنين گفتني است در اين مراسم از تيم اخلاق، فني ترين بازيكن، آقاي گل مسابقات، داوران و برگزار كنندگان اين مسابقات با اهداء لوح سپاس و جوايز نقدي تقدير شد.