فرماندار يزد اعلام كرد؛

برگزاري دوره هاي آموزشي ويژه همه مجريان امر انتخابات

فرماندار يزد با اعلام اينكه همه رده هاي انتخابات در دوره هاي آموزشي شركت خواهند نمود گفت: در شهرستان يزد براي سيصد نماينده فرماندار و بالغ بر 2500 عضو شعبه دوره هاي آموزشي تعريف شده است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، جلسه توجيهي – آموزشي اعضاي هيأت اجرايي حوزه انتخابيه يزد و اشكذر، بخش ندوشن و دهستان سورك با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري، فرمانداران يزد و اشكذر، مديركل سياسي و انتخابات استانداري و اعضاي هيأت هاي اجرايي شهرستان هاي يزد، اشكذر و بخش هاي زارچ، خضرآباد و ندوشن برگزار شد.

" محمود شاكري شمسي " در ابتداي اين جلسه اظهار داشت: از ابتداي تشكيل ستاد انتخابات در شهرستان يزد بحث آموزش و فرا گرفتن قوانين، بخشنامه ها و دستور العمل هاي مربوط به انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي مورد تأكيد قرار گرفته است.

فرماندار يزد  با بيان اينكه انتخابات نمود عيني مردم سالاري ديني و دموكراسي در كشور است افزود: آموزش يكي از اركان اساسي انتخابات است كه مي تواند در بهتر برگزار شدن آن نقش به سزايي داشته باشد.

وي خاطرنشان كرد: با بررسي هايي كه در دوره هاي پيشين انتخابات داشته ايم، برخي از مشكلات به وجود آمده ناشي از عدم احاطه مجريان و برگزار كنندگان انتخابات به قوانين و مقررات بوده است.

رئيس هيأت اجرايي انتخابات شهرستان يزد با اعلام اينكه همه رده هاي انتخابات در دوره هاي آموزشي شركت خواهند نمود گفت: در شهرستان يزد براي سيصد نماينده فرماندار و بالغ بر 2500 عضو شعبه، دوره هاي آموزشي تعريف شده است.

" شاكري شمسي" اضافه كرد: دوره هاي آموزشي از 13 لغايت 25 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

فرماندار يزد موضوع زمان را در بحث انتخابات مهم و ضروري دانست و تصريح كرد: افرادي كه به عنوان عضو شعبه حضور دارند بايد در كمترين زمان ممكن به سئوالات و مشكلات احتمالي پاسخ هاي مبتني بر قانون ارائه دهند.

" شاكري شمسي " در پايان حركت در مسير قانون مي تواند موضوع امانت داري از رأي مردم به عنوان حق الناس كه بارها مورد تأكيد مقام معظم رهبري بوده است محقق سازد.