عزيزا... سيفي در اين جلسه گفت:كشورهاي استكبار در صدد اين هستند تا با رواج مواد مخدر در بين جوامع ديگر علاوه به دستيابي به سودهاي كلان اقتصادي و فعاليت در عرصه مافياي اقتصاد بين المللي بتواننداز مواد مخدر به عنوان ابزاري كارآمد، مؤثر و راهبردى در گسترش نظام سلطه ي خود بر ديگر كشورها نيز استفاده نمايند.

فرماندار با بيان اينكه از 5 الي 12 تيرماه به عنوان هفته مبارزه با مواد مخدر نامگذاري شده است خاطر نشان كرد با برنامه ريزيهاي انجام شده بايد برنامه هاي اين هفته حول محور پيشگيري ، درمان ، فرهنگ سازي و... انجام مي شود تا اثرات سوء مصرف اين مواد خانمان سوز بيش از پيش براي عموم مردم آشكار شود.

سيفي با اشاره به مهمترين برنامه هاي هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان يزد تصريح كرد: بازديد از خانواده شهداي مواد مخدر شهرستان و امحاء بيش از 5/3 تن از مواد مخدر از مهمترين برنامه هاي اين هفته مي باشد.

وي از برگزاري دوره هاي آموزشي در اين هفته خبر داد و افزود:همايش پيشگيري از اعتياد، همايش درمان مواد مخدر، برگزاري كلاسهاي پيشگيري از اعتياد، برگزاري كلاسهاي پيشگيري موادمخدر در واحدهاي صنعتي و ... در اين هفته انجام مي شود.

فرماندار اظهار داشت برگزاري نمايشگاههاي سيار در سطح شهرستان ، مسابقات راديويي ، مسابقات ورزشي و برگزاري تئاتر خياباني از جمله مهمترين اقدامات فرهنگي در هفته مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان يزد مي باشد.

سيفي در پايان ابراز اميدواري كرد بتوانيم با برنامه ريزي مناسب و اجراي برنامه هاي مناسب در اين هفته بتوانيم گام مؤثري را در جهت پيشگيري از اعتياد افراد به مواد مخدر برداريم.