برنامه هاي هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان يزد اعلام شد

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد برنامه هاي هفته مبارزه با مواد مخدر شهرستان يزد را اعلام كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد،‌ " مصطفي سالاري " در خصوص برنامه هاي هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان اظهار داشت: به علت تقارن هفته مبارزه با مواد مخدر با ماه مبارك رمضان در سالجاري برخي از برنامه هاي اين هفته زودتر از موعد مقرر انجام خواهد شد.

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد افزود: با توجه به برنامه ريزي هاي انجام شده در شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان و شوراي فرعي شهرستان برنامه هاي اين هفته با رويكرد آگاهي بخشي، آموزش و پيشگيري خواهد بود.

وي تصريح كرد: امحاء 2 تن انواع مواد مخدر و بازديد از خانواده هاي معظم شهداء و جانبازان در راه مبارزه با مواد مخدر و اعتياد از مهمترين برنامه هاي اين هفته مي باشد.

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان يزد از برگزاري دوره هاي آموزشي و مسابقات فرهنگي و و رزشي در اين هفته خبر داد و گفت: برگزاري همايش بهبود يافتگان، حلقه هاي گفتگو در رابطه با پيشگيري از اعتياد از طريق كانون مساجد سراسر شهرستان، مسابقات ورزشي درون محله اي با شعار جامعه عاري از اعتياد، مسابقات فرهنگي و .... در اين هفته انجام مي شود.

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد برپايي نمايشگاه هاي سيار پيشگيري از اعتياد با همكاري سفيران مبارزه با مواد مخدر و دستاوردهاي مبارزه با مواد مخدر و توليدات بهبود يافتگان را از ديگر برنامه هاي هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان يزد برشمرد.

" سالاري " در پايان ابراز اميدواري كرد با اجراي برنامه هاي مناسب در اين هفته بتوانيم گام مؤثري را در جهت پيشگيري از اعتياد افراد به مواد مخدر برداريم.