معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری یزد خبر داد

حسین عسکرزاده در این جلسه با بیان اینکه یکی از مشکلات عمده روستاهای بخش مرکزی حضور اتباع بیگانه فاقد کارت شناسایی می باشد افزود: حضور این افراد در روستاهای بخش مرکزی و اشتغال آن ها در واحدهای تولید و گلخانه ای مشکلات و معضلات خاصی را برای این مناطق به همراه داشته است .

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری یزد گفت: مطابق با ليست اعلامي توسط اداره كل تعاون ،كار و رفاه اجتماعي اتباع خارجي در چهار گروه شغلي و 56 رشته حق فعاليت را داشته  و در موارد ديگر غير قانوني است.

وی  با تأكيد به اينكه طرح راه اندازی گشت مشترک به منظور برخورد با اتباع بیگانه ای که در شغل های غیر مجاز فعالیت دارند تشکیل خواهد شد خاطرنشان كرد: در این خصوص با افرادي كه همكاري لازم در اجراي اين طرح را نداشته باشند و امتناع ورزند برابر مقررات رفتار خواهد شد.

عسکرزاده در پایان ابراز امیدواری کرد با هماهنگی دستگاههای ذیربط و همچنین تشکیل گشت مشترک در آینده شاهد کاهش معضلات روستاهای بخش مرکزی باشیم.

در این جلسه مقرر شد بخشداری مرکزی ، اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی ، اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و نیروی انتظامی جهت راه اندازی گشت مشترک اقدام نمایند.