فرماندار يزد:

بانوان می‌توانند نقش مهمی در تحقق شعار سال داشته باشند

فرماندار يزد گفت: زن در خانواده در راستای تحقق «اقتصاد مقاومتی» و به طور کلی فرهنگ و اقتصاد خانواده نقش محورگونه ای را ایفا می کند؛ اصلاح الگوی مصرف باید از سوی مادر خانواده مدنظر قرار گرفته و با الگو شدن به دیگران منتقل شود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، " محمود شاكري شمسي " در مراسم تقدير از بانوان شاغل در فرمانداري و بخشداري هاي مركزي و زارچ كه با حضور معاون برنامه ريزي،‌اداري و مالي فرمانداري يزد برگزار شد با تبريك ميلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته برزگداشت مقام زن اظهار داشت: جامعه قدردان زحمات و تلاشهاي مادران و زنان است و آموزه هاي دين مبين اسلام  نيز بر آن تأكيد شده است.

فرماندار يزد همچنين با بيان اينكه در فرهنگ ايراني – اسلامي واژه هاي زن و مادر از تقدس خاصي برخوردار است افزود: زنان و مادران وظیفه شناس در شکل گیری خانواده های موفق تأثیرگذار هستند و ما در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شاهد بودیم که بخش قابل توجهی از موفقیت ها نشأت گرفته از مشارکت و حضور زنان بود.

وي در ادامه با اشاره به نام گذاري سال 95 به عنوان سال « اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل » از سوي مقام معظم رهبري تصريح كرد: از نگاه ايشان اقتصاد مقاومتي يعني اقتصادي كه با توجه به ظرفيت هاي دروني بتواند شكوفا شود و از تنش ها و محاصره هاي اقتصادي در امان باشد.

" شاكري شمسي " به نقش تأثيرگذار زنان در تحقق شعار سال جاري اشاره كرد و گفت : زن در خانواده در راستای تحقق «اقتصاد مقاومتی»  و به طور کلی فرهنگ و اقتصاد خانواده  نقش محورگونه ای را ایفا می کند؛ اصلاح الگوی مصرف باید از سوی مادران مدنظر قرار گرفته و با الگو شدن به دیگران منتقل شود.

فرماندار يزد با تأكيد به اينكه « اقتصاد مقاومتی» با همگرایی، هم افزایی و انسجام در خانواده رخ خواهد داد و به جامعه منتقل می شود خاطرنشان كرد: در چند سال اخير اين موضوع بارها از سوي مقام معظم رهبري و دولتمردان بيان شده و در سال جاري هم مردم ومسئولين بايد براي عملي ساختن آن اقدام نمايند.

" شاكري شمسي " در پايان با تقدير از تلاشهاي پرسنل فرمانداري و بخشداري هاي تابعه به ويژه بانوان در سال 94 تصريح كرد: در سال گذشته شاهد برگزاري همزمان دو انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و همچنين سفر كاروان تدبير و اميد به يزد بوديم كه خوشبختانه با همراهي و همكاري پرسنل زحمت كش هر دو رويداد به خوبي برگزار شد.