معاون سياسي اجتماعي فرمانداري يزد:

حسين عسكرزاده در اين جلسه با بيان اينكه انقلاب اسلامي بزرگترين نعمتي است كه خداوند متعال به ملت ايران ارزاني داشته است خاطر نشان كرد: در حال حاضر با عنايت خداوند و رهبري منحصر به فرد امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري (مدظله العالي)و اتحاد مردم ايران اسلامي به عنوان يك كشور تأثيرگذار در سطح جهان و منطقه شناخته مي شود.

معاون سياسي اجتماعي فرمانداري يزد افزود: امام خميني (ره) در طول مبارزات خود با حكومت طاغوت حضرت فاطمه و حضرت زينب (سلام ا... عليهما) را به عنوان الگوي مناسب براي زنان معرفي نمود تا زمينه سعادت وارتقاء فرهنگي و اجتماعي بانوان در جامعه فراهم شود.

وي در ادامه با تأكيد به اينكه بانوان در تمام عرصه هاي انقلاب اسلامي هم دوش مردان حضور فعالي داشته اند تصريح نمود: حضور در تظاهرات هاي عليه رژيم طاغوت، حضور منسجم در پشت جبهه و حتي خط مقدم در طول هشت سال دفاع مقدس، فعاليت گسترده در دستاوردهاي علمي ، صنعتي كشور از مهمترين تأثيراتي كه بانوان در راه پيشبرد اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي داشته اند.

وي گفت: جشنهاي دهه فجر امسال بايد باشكوه تر از گذشته برگزار گردد .

عسكرزاده همچنين خواستار ترويج و تعميق آرمانها و ارزشهاي انقلاب اسلامي ، تعميق معرفت و بصيرت ديني جامعه بر پايه قرآن و مكتب ، تبيين انديشه هاي ديني و سياسي امام خميني (ره) به عنوان عامل اتحاد ، انسجام و پيروزي انقلاب اسلامي ، تقويت گفتمان انقلاب اسلامي و ارتقاء آگاهي عمومي به ويژه نسل جوان در مراسم هاي سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي شد. 

در اين جلسه در خصوص برنامه هاي دهه فجر ويژه بانوان در دستگاههاي اجرايي و محله هاي شهر بحث و تصميم گيري شد.