محمد صالح جوکار در مصاحبه با واحد خبر صداو سیمای مرکز یزد گفت: در خصوص پارک بزرگ حسن آباد  یکسری پیشرفتهایی نظیر ایجاد پست برق،‌احداث منبع آب و همچنین آماده سازی بخشی از اراضی حاشیه ای برای درختکاری صورت گرفته که البته قانع کننده نیست و باید شهرداری در تکمیل این پروژه سرعت العمل بیشتری داشته باشد.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از مسکن مهر روستای دهنو بازدید بعمل آمد افزود: خوشبختانه فاز اول مسکن مهر این روستا تکمیل و فاز دوم نیز در مراحل پایانی می باشد البته یکسری مشکلات نظیر آسفالت معابر و همچنین برخی از اعضای شرکت تعاونی ها نیز مسائلی داشتند که قرار شد در جلسه ای این موانع و مشکلات بررسی و نسبت به مرتفع نمودن آن ها اقدام شود.

وی در خصوص سالن ورزشی ملاباشی نیز خاطر نشان کرد: این سالن تاکنون 80 درصد پیشرفت کار داشته است که قرار شد تا چند روز آینده این سالن بصورت موقت آماده سازی و در اختیار مردم قرار گیرد تا در سال جاری با تخصیص بودجه کافی مابقی پروژه تکمیل و به صورت کامل به بهره برداری برسد.

جوکار با اشاره به بازدیدی که از روستای فهرج شد اظهار داشت: در این بازدید که مدیرکل راه شهرسازی نیز حضور داشتند مقرر شد تا زیرگذر ورودی این روستا هر چه سریعتر تکمیل تا عبور و مرور مردم با مشکل مواجه نشود.

وی همچنین گفت: پروژه آبرسانی به این روستا نیز تا کنون 70درصد پیشرفت کاری داشته است.

نماینده مردم یزد و صدوق با تأکید به اینکه مشکل ورودی روستای محمد آباد هر چه سریعتر باید مرتفع گردد افزود: مقرر شد شهرداری در سریعترین زمان ممکن نسبت به ایجاد دوربرگردان در ورودی این روستا اقدام کند.