بازدید فرماندار یزد از اداره کل استاندارد استان

فرماندار شهرستان یزد با همراهی معاون برنامه ریزی وتوسعه فرمانداری از مجموعه اداری،فنی و آزمایشگاهی اداره کل استاندارد استان یزد بازدید کرد.

فرماندار شهرستان یزد با همراهی معاون برنامه ریزی وتوسعه فرمانداری از مجموعه اداری،فنی و آزمایشگاهی اداره کل استاندارد استان یزد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداري يزد به نقل ازاداره کل استاندارد استان یزد این بازدید با هدف بررسی امکانات ، آشنایی با شرح وظایف و ماموریت های استاندارد یزد و همچنین اتخاذ تصمیم در خصوص همکاری های دو جانبه  انجام  و  مقدمات ایجاد دفتر استاندارد سازی  در فرمانداری یزد بررسی شد.
سید محمد رستگاری در این بازدید گفت: استاندارد و کیفیت از جایگاه ویژه ایی در جامعه برخوردار هستند  و با توجه به اثر مهمی که این دو مقوله  در زندگی روزمره افراد دارند ، فرمانداری شهرستان یزد با تمامی امکانات و ظرفیت های خود آماده همکاری با اداره کل استاندارد استان یزد می باشد .
وی افزود:از طریق ایجاد نمایشگاه استاندارد و افتتاح دفتر استاندارد سازی  ، پل ارتباطی این دو نهاد دولتی  محکم تر شده و با مجموعه فعالیت های مشترکی که خواهیم داشت قادر هستیم با همراهی و همکاری مردم خوب شهرستان و دیگر دوایر دولتی و غیر دولتی مرتبط ،آرامش و امنیت رابرای شهروندان به ارمغان بیاوریم.
مدیرکل اداره استاندارد استان یزد نیز در این بازدید گفت:از 1200 واحد تولیدی تحت پوشش استاندارد ،969 واحد در شهرستان یزد مستقر هستند که ضرورت دارد در راستای  قوانین و روش های اجرایی موجود در زمینه استاندارد، با همکاری  فرمانداری یزد و موقعیت شناسی خاصی که این نهاد دولتی از جامعه دارد و با توجه به شرایط خاص حاکم بر شهرستان اعم از اجتماعی،فرهنگی و اقتصادی تصمیم های مقتضی اتخاذ شود.
محمد حسین ماجدی اردکانی در ادامه سخنان خودافزود: برای امسال برنامه های مختلف و متنوعی را در خصوص توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد تدارک دیده ایم ،که از فرمانداری شهرستان یزد درخواست داریم تا زمینه های حضور مشترک در نماز های جماعت دوایر دولتی ،دیدار با خانواده معزز ایثارگران و شهداء و همچنین ظرفیت های  بالای پایگاه های بسیج اداری را برای این اداره کل فراهم سازد.