همزمان با ولادت حضرت مهدی(عج) صورت گرفت

بازدید سرزده رییس هیات بازرسی انتخابات استان از فرمانداری یزد

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات یزد، پیش از ظهر امروز همزمان با روز ولادت حضرت مهدی (عج)، "محمدعلی شاه حسینی" رییس هیات بازرسی انتخابات استان با همراهی "سیدمحمدرضا مدرسی" فرماندار یزد از ستاد انتخابات شهرستان یزد بازدید و در جریان روند فعالیت این مجموعه قرار گرفت.

"شاه حسینی" در حاشیه این بازدید گفت: مقدمات و تمهیدات برگزاری انتخابات توسط فرماندار یزد بعنوان رئیس هیات اجرایی انتخابات و همکارانشان در مجموعه فرمانداری یزد بسیار مطلوب است.

وی تصریح کرد: تعامل و همکاری بسیار خوبی بین هیات های بازرسی، اجرایی و نظارت برانتخابات وجود دارد و در بحث تدارکات، پشتیبانی و تامین نیرو، تمامی اقدامات انجام شده است.

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان افزود: همکاران ما در مجموعه ستاد انتخابات اشکالات و آسیب هایی که در دوره های قبل وجود داشته را با دقت نظر بررسی و رفع کرده اند.

"شاه حسینی" با بیان اینکه در شهرستان یزد 349 شعبه اخذ رای ثابت و سیار وجود دارد خاطرنشان کرد: وسایل نقلیه تامین سخت افزار و نرم افزار و تمامی برنامه های زمانبندی برگزاری انتخابات به نحو مطلوب انجام شده است.

وی در پایان اظهار داشت : امیدواریم در این هفته با توجه به تجربیاتی که دوستان داشته اند و زحمات و برنامه ریزی که صورت گرفته است، روند برگزاری انتخابات در روز جمعه با حضور حداکثری با نشاط و پرشور مردم برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب عزیزمان ایران در استان دارالعباده و دارالمومنین یزد رقم خورد./انتهای خبر