بازديد معاون و مشاور بانوان فرماندار يزد از مركز اورژانس اجتماعي بهزيستي

معاون سياسي، اجتماعي و مشاور بانوان و خانواده فرماندار يزد با حضور در مركز اورژانس اجتماعي بهزيستي از بخش هاي مختلف اين مركز بازديد كردند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، در اين بازديد معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد ضمن تقدير از فعاليت هاي اين مركز اظهارداشت: بازگشت افراد آسيب ديده به اجتماع موضوعي مهم و حياتي است كه اين مهم توسط اورژانس اجتماعي بهزيستي به صورت مطلوب در حال انجام است.
«محمدعلي جعفري» با اشاره به اينكه افزايش جمعيت، مهاجرت و پيشرفت تكنولوژي موجب شده است تا آسيب هاي اجتماعي در جامعه تشديد شود؛ تاكيد كرد: كاهش آسيب هاي اجتماعي در حال حاضر يكي از اولويت هاي دولت تدبير و اميد و مورد تاكيد و توجه مقام معظم رهبري مي باشد.
در اين ادامه مدير اداره بهزيستي شهرستان يزد هدف مركز اورژانس اجتماعي را شناسايي آسيب هاي اجتماعي شايع، كنترل و كاهش اين آسيب ها دانست و افزود: كنترل و کاهش بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی و ارتقاء توانمندی های افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی بخشي از وظايف اين مركز است.
صباغ زادگان خاطر نشان كرد: در این برنامه ها بیشتر افراد مشمول دریافت خدمات، افراد دارای اختلافات حاد خانوادگی، زنان و دختران در معرض آسیب اجتماعی یا آسیب دیده اجتماعی، افرادی که قصد خودکشی دارند یا اقدام به خودکشی کرده اند، کودکان خیابانی، همسران آزار دیده، کودکان آزار دیده، سایر افرادی که در شرایط بحرانی قرار دارند می باشند.
به گفته وي نيروهاي اين مركز به صورت شبانه روزي آماده ارائه خدمات به افراد آسيب ديده و در معرض آسيب هستند و متشكل از بخش هاي اورژانس اجتماعی متشکل از خط ۱۲۳، خدمات سیار، مداخله در بحران، پایگاه اورژانس اجتماعی می باشد.
مشاور بانوان فرماندار يزد نيز در اين جلسه، ضمن خسته نباشید به کارکنان تلاشگر بهزيستي از زحمات بی وقفه آنان تقدیر و تشکر نمود.