بازديد فرماندار يزد از مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان

فرماندار يزد به همراه معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري از مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان بازديد نمود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، «مصطفي سالاري» فرماندار يزد به همراه معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري در ادامه بازديدها از مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان بازديد و در گفتگو با مديران آن در جريان آخرين اقدامات صورت گرفته توسط اين مركز درايام عيد نوروز قرار گرفت.

فرماندار يزد همچنين با تبريك سال جديد و تقدير تشكر از حضور فعال و اثر بخش پرسنل اين مركز در ايام عيد نوروز و ارائه خدمات به شهروندان و ميهمانان و مسافران نوروزي اظهار داشت: خوشبختانه طي سال هاي گذشته وضعيت پايگاه هاي اورژانس در سطح شهرستان ارتقاء يافته است كه اميدواريم اين روند ادامه داشته باشد.

سالاري با بيان اينكه اعتبارات و بودجه شهرستان در اين مدت دو سال با افزايش چشمگيري مواجه بوده است خاطرنشان كرد: مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي بايد در سالجاري مناطقي از شهر كه نيازمند پايگاه اورژانس هستند مشخص نمايد تا با توجه به اعتبارات و همچنين بهره مندي از ظرفيت خيرين تعداد پايگاه ها را در سطح شهرستان افزايش يابد.

گفتني است در حاشيه اين بازديد فرماندار يزد با حضور در مركز پيام اين مديريت به كليه پرسنل در پايگاه هاي اورژانس سراسر شهرستان عيد نوروز را تبريك و از زحمات و تلاشهاي آنها در اين ايام تقدير نمود.