معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری یزد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ، در این دیدار که با حضور سالاری معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ، روستایی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان،‌ سرهنگ ستوده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و جمعی دیگر از مسئولان انجام شد ، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری در حاشیه این دیدار گفت: آرامش کنونی جامعه ما مرهون خون شهیدان به ویژه شهدای والامقام و گرانقدری که در راستای امان ماندن جامعه از خطرات مواد مخدر جانشان را فدا کردند.

سالاری با اشاره به اینکه ایران اسلامی در راه مبارزه با پدیده شوم اعتیاد هزینه های زیادی را متحمل شده است اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران اولین کشوری است که در عرصه بین المللی جهت مقابله با این پدیده خانمان سوز فعالیت داشته و در این مسیر بیش از 3500 شهید و 12هزار جانباز در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم نظام و انقلاب شدند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تنوع در تولید و توزیع مواد مخدر باید تلاش و طرح‌های جدیدی نیز برای مبارزه با این پدیده صورت گیرد.

شایان ذکر است سروان خلیل ذاکری نیا در تاریخ 78/8/12 در منطقه ایرانشهر در مبارزه با اشرار و قاچاقچیان به فیض شهادت نائل آمد.

همچنین سرباز محسن شیبانی نیز در مسیر مبارزه با قاچاق مواد مخدر نیز به درجه جانبازی نائل گشته است.