بخشدار زارچ:

ايجاد ناحيه صنعتي دولتي زارچ، گامي در راستاي توسعه اين منطقه مي باشد

بخشدار زارچ در راستاي پيگيري آغاز عمليات اجرايي احداث شهرك صنعتي دولتي بخش زارچ با مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان ديدار نمود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، " امير صادقي مقدم " در اين خصوص گفت: در سال گذشته با پيگيري هاي صورت گرفته و با حمايت هاي استاندار محترم، معاونين استانداري، فرماندار و نماينده مردم شريف شهرستان هاي يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي، موضوع ايجاد ناحيه صنعتي دولتي در بخش زارچ در جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان مطرح و مورد تصويب اعضاء قرار گرفت.

بخشدار زارچ با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمينه ايجاد اين شهرك صنعتي افزود: تاكنون استعلامات لازم در خصوص زير ساخت ها و مباحث زيست محيطي انجام شده كه اميدواريم در آينده اي نزديك نيز با تسريع روند ساير مجوزهاي لازم عمليات اجرايي اين ناحيه صنعتي آغاز گردد.

وي با بيان اينكه ايجاد ناحيه صنعتي دولتي زارچ، گامي در راستاي توسعه اين منطقه مي باشد خاطرنشان ساخت: با ايجاد اين ناحيه صنعتي و استقرار واحدهاي توليدي و صنعتي در آن به طور قطع بخش قابل توجهی از مشکل اشتغال استان یزد به ويژه بخش زارچ مرتفع خواهد شد.

" صادقي مقدم " تأكيد كرد: با توجه به وجود صنايع آلاينده ازگذشته تا كنون در اين محور، در حال حاضر به دنبال استقرار صنايع پاك و بدون آلودگي زيست محيطي با عنايت به بحث آمايش سرزمين هستيم.

بخشدار زارچ در پايان اضافه كرد: اين ناحيه صنعتي در زميني به مساحت 49 هكتار در مجاورت كنارگذر زارچ ايجاد خواهد شد.