فرماندار یزد:

عزیزا...سیفی در این خصوص با بیان اینکه روز سیزدهم آبان ماه روزی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است افزود: تبعيد امام خميني به تركيه در 13 آبان 1343، كشتار دانش‌آموزان در 13 آبان 1357 در دانشگاه تهران و تسخير لانه جاسوسی امريكا در 13 آبان 1358، سه رويدادی بود که هر کدام آنها در شکل گیری و تثبیت انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته است.

فرماندار با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امید را در دل کشورهای آزاده جهان ایجاد کرده است خاطر نشان کرد: امروز ارزشهای انقلاب اسلامی در همه جای جهان به عنوان الگویی بارز برای رهایی ملتها از طاغوت واستکبار معرفی می شود.

وی تصریح کرد:‌حضور پرشور مردم ایران اسلامی به ویژه مردم شریف دارالعباده و دارالعلم یزد در تظاهرات و تجمع یوم ا... 13 آبان نمایانگر استقلال طلبی واستکبار ستیزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سیفی با تأکید به اینکه استکبار جهانی در صدد ضربه زدن به عقاید و ارزشهای دینی ما است اظهار داشت: تحریمها و تهدیدهای تنها راهکاری بر سست نمودن مردم در پایبندی به عقاید و ارزشها و همچنین جدایی انداختن میان مردم و مسئولان است که مردم با بصيرت ايران اسلامي با درك و درايت بالا و با پشتيباني از ولايت مطلقه فقيه و بهره گيري از منويات رهبري انشاء ا... اين برهه تاريخي را پشت سر خواهند گذاشت و بار ديگر دشمنان اسلام را در رسيدن به اهداف خود ناكام خواهند گذاشت  

در ادامه این جلسه فخرالدینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: بحمدا... از دو ماه گذشته برنامه ریزی لازم برای برگزاری هر چه باشکوهتر این مراسم انجام شده است.

وی تصریح کرد:‌ مراسم از مسیرهای منتهی به چهارراه شهداء آغاز  و تجمع ساعت 10 صبح در محل میدان شهداء‌(مجموعه امیرچخماق) خواهد بود.

فخرالدینی ابراز داشت: سخنرانی ، اجرای مداحی ، سرود دانش آموزی و همچنین قرائت قطعنامه از دیگر برنامه های مراسم یوم ا... 13 آبان در یزد می باشد.

در این جلسه در خصوص مسائل امنیتی ، ترافیکی ، فضا سازی ، صوت و ... با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی شهرستان بحث و تصمیم گیری شد.