مشاور امور بانوان فرمانداري يزد:

رقيه كفيل الناس در اين خصوص گفت: قبل از پيروزي انقلاب اسلامي حكومت طاغوت به اسم آزادي و تساوي حقوق براي زنان ظلمهاي بيشماري را به قشر جامعه روا داشته و هر روز جايگاه بانوان در كشور تنزل يافت.

مشاور امور بانوان فرماندار يزد با اشاره به سخن امام خميني (ره) در مورد بانوان كه فرمودند :" زن يك انسان بزرگ و مربي جامعه است ، سعادت و شقاوت كشورها بسته به وجود زنان است " خاطر نشان كرد: تفكر والاي امام خميني (ره) در مورد زن و پيروزي انقلاب اسلامي موجب شد تا بار ديگر زنان ايراني عزت و شرافت حقيقي خود را باز يابند و به عنوان قشري فعال در جامعه نقش آفرين باشند.

مسئول كميته بانوان ستاد دهه فجر شهرستان يزد در ادامه افزود: مردمي بودن ، عدم وابستگي به قدرتهاي پوشالي شرقي و غربي و متكي بودن به دين و اسلام از مهمترين امتيازات انقلاب اسلامي ايران است كه در دنيا آن را منحصر به فرد كرده است.

وي فراهم سازي زمينه حضور و مشاركت قشر عظيم زنان در برنامه هاي ايام ا... دهه فجر، گسترش مشاركت همدلي و تقويت فرهنگ تعاون ، حمايت از بنامه هاي فرهنگي – تبليغي خودجوش محلي و ... را از اهداف مهم تشكيل كميته بانوان ستاد دهه فجر شهرستان دانست.

كفيل الناس در پايان تصريح نمود: از مأموريتهاي اصلي اين كميته تبيين نقش زنان در پيروزي و تداوم انقلاب اسلامي ، انعكاس دستاوردهاي علمي ، فرهنگي ، ورزشي و... بانوان در طول انقلاب اسلامي ، تجليل از زنان ايثارگر انقلاب و دفاع مقدس و ... مي باشد.