انتخابات مهمترین رویداد سیاسی در هر کشوری است

ملت ها تاثیر گذاری مستقیم خود را در قالب انتخابات مطرح می کنند. اصالت، قوام، اقتدار و عزت هر کشوری به مردمان آن کشور است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ، "سیدمحمدرضا مدرسی" در نشست با جوانان بعضی از گروه های سیاسی شهرستان یزد در خصوص مسائل شهرستان و نقش مهم تشکیلات و احزاب سیاسی در رقابت و مشارکت در انتخابات پیش رو توضیحاتی را ارائه کرد.

فرماندار یزد وحدت و همصدایی را رمز موفقیت در خدمت رسانی به مردم دانست و اظهار کرد: احیای اعتماد مردم به قوه مجریه از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم است و تلاش خواهیم کرد در همه بخش‌های خدمت‌رسانی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی بتوانیم در راستای تحقق وعده‌های دولت مردمی و انقلابی قدم برداریم.

وی اصالت، قوام، اقتدار و عزت هر کشوری را به مردمان آن دانست و افزود:نتیجه اینگونه نشست ها زمینه استفاده از نظرات و پیشنهادات رشد و تعالی برای جوانان و یزد عزیز در پی خواهد داشت.

"مدرسی" تاکید کرد: شاخه جوانان جریانات سیاسی و اجتماعی، تاثیرگذاری زیادی در رویدادهای مختلف بخصوص در عرصه انتخابات دارند وی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات هستیم و بزرگترین رویداد سیاسی در هرجامعه ای که توسط مردمان آن جامعه رقم می خورد انتخابات است افزود: تاثیر گذاری حکومت ها و کشورها در مناسبت های داخلی منطقه ای و بین المللی به پشتوانه ملتی هست که دارند و مهمترین سرمایه در هر کشوری ملت ان کشور است.

در ادامه "اکبری" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار یزد گزارشی از عملکرد معاونت سیاسی فرمانداری یزد در حوزه های سازمان های مردم نهاد ، ایجاد بازارچه های شهری، ستاد سامان امور جوانان و خانواده و تسهیلات اشتغالزایی ارائه داد. /انتهای خبر