فرماندار يزد:

انتخابات متعلق به همه مردم ایران است

فرماندار يزد با اشاره به سخنان اخير مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در جمع مردم قم در 19 دي ماه 94 مبني بر حضور همه افراد در عرصه انتخابات گفت: انتخابات متعلق به همه مردم ایران است و از همه افراد و گروه ها دعوت می کنیم در انتخابات حضور پیدا کنند تا کار کشور به نحو مطلوبی به سرانجام برسد .

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، نشست مشترك ستاد انتخابات فرمانداري هاي يزد  و اشكذر با حضور فرمانداران و اعضاي ستاد انتخابات شهرستان هاي يزد و اشكذر برگزار شد.

" محمود شاكري شمسي" در اين جلسه اظهار داشت: براساس قانون شهرستان يزد در انتخابات مجلس شوراي اسلامي به عنوان مركز حوزه انتخابيه يزد و اشكذر مي باشد كه در اين دوره نيز شامل بخش ندوشن و دهستان سورك نيز مي شود.

فرماندار يزد با اشاره به حجم بالاي فعاليت ها در ستاد انتخابات شهرستان يزد افزود: خوشبختانه با تمهيدات در نظر گرفته شده در بحث تأمين امكانات سخت افزاري ادارات ونهادهاي استاني و شهرستاني همكاري خوبي را با ستاد داشته اند.

وي تصريح كرد: شهرستان يزد در پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري نيز به عنوان مركز حوزه انتخابيه استان مي باشد كه اين نيز بر حجم و حساسيت فعاليت ها افزوده است.

" شاكري شمسي " با بيان اينكه قانون ملاك كليه اقدامات مجريان و اعضاي ستاد انتخابات شهرستان يزد است خاطرنشان كرد: در كليه مراحل اعم از تشكيل هيأت اجرايي، ثبت نام از نامزدها و بررسي صلاحيت ها قوانين و مقررات مدنظر بوده و هيچگاه فراتر از قوانين و آئين نامه ها اقدام نشده است.

" شاكري شمسي " با اشاره به سخنان اخير مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در جمع مردم قم در 19 دي ماه 94 مبني بر حضور همه افراد در عرصه انتخابات گفت: انتخابات متعلق به همه مردم ایران است و از همه افراد و گروه ها دعوت می کنیم در انتخابات حضور پیدا کنند تا کار کشور به نحو مطلوبی به سرانجام برسد .

فرماندار يزد در پايان با تأكيد به اهميت انتخاب نمايندگان فرماندار گفت: نمايندگان فرماندار و بخشدار بايد افرادي كاملاً بي طرف بوده و از تسلط خوبي در بحث قوانين و آئين نامه ها برخوردار باشند.

فرماندار اشكذر در ادامه نيز با تقدير از تشكيل اين نشست افزود: در شهرستان اشكذر نيز به تبع ديگر شهرستان هاي استان كليه مراحل مربوط به انتخابات مطابق با برنامه زمانبندي ستاد انتخابات كشور انجام شده است.

" شاه حسيني " خواستار همكاري و تعامل دو شهرستان به منظور در نظر گرفتن تمهيدات و امكانات لازم براي انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبر ي و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي شد.

فرماندار اشكذر در پايان افزود: اميدواريم با توكل به خداوند متعال و تدبير و عقلانيت مسئولين بتوانيم زمينه ساز انتخاباتي با حضور حداكثري باشيم كه منويات مقام معظم رهبري و رهنمودهاي رياست جمهوري مبني بر حق الناس بودن رأي مردم، امانتداري و رعايت قوانين و مقررات در آن نيز در نظر گرفته شده باشد.

در اين جلسه هر يك از اعضاي ستادهاي انتخابات به ارائه گزارشي از اقدامات صورت گرفته در حوزه تحت مسئوليت خود پرداختند.

همچنين اعضاي ستاد انتخابات شهرستان اشكذر از ستاد انتخابات شهرستان يزد بازديد نمودند.