فرماندار يزد :

انتخابات باشكوه از شاخص هاي اصلي تحقق حماسه سياسي است

فرماندار يزد گفت:يكي از شاخص هاي اصلي تحقق حماسه سياسي برگزاري انتخابات گسترده و پرشور است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد در گفتگو با واحد خبر كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات شهرستان با بيان اينكه انتخابات يكي از بركات انقلاب اسلامي براي مردم بوده است خاطر نشان كرد:بعد از انقلاب اسلامي انتخابهاي مختلفي در كشور برگزار شده است.كه مردم با حضور گسترده خود توانسته اند افتخار آفرين باشند.

فرماندار يزد با اشاره به اينكه در 7 اسفند ماه براي اولين بار دو انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي به صورت همزمان برگزار مي شود افزود:بي شك يكي از شاخص هاي اصلي تحقق حماسه سياسي برگزاري انتخابات گسترده و پرشور است.

رئيس هيات اجرايي شهرستان يزد اظهار داشت:مردم بصير و آگاه ايران اسلامي با درك شرايط منطقه اي و جهاني و حضور خود در پاي صندوق هاي راي ضمن حمايت از نظام مقدس جمهوري اسلامي مشت محكمي را به دهان دشمنان نظام و انقلاب خواهند زد.

وي در ادامه گفت:در استان يزد و تبع آن شهرستان يزد همزمان با صدور دستور انتخابات از سوي وزارت كشور ستاد انتخابات شهرستان با 5 كميته فناوري اطلاعات،آموزش، امنيتي و استعلامات ،تبليغات و اطلاع رساني و پشتيباني تشكيل شده است.

فرمانداري يزد در پايان با اعلام اينكه در روز انتخابات نزديك به نه هزار نفر از اعضاي شعب، هيات هاي بازرسي ،نظارت و نيروهاي امنيتي و انتظامي به ستاد انتخابات شهرستان يزد همكاري خواهد كرد افزود :بحمدالله با برنامه ريزي صحيح و به مقع ستاد انتخابات شهرستان يزد تمهيدات لازم براي برگزاري هرچه باشكوه تر انتخابات در 7 اسفند ماه انديشيده شده است.