فرماندار يزد:

عزيزا... سيفي در اين پيام با بيان اينكه امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است آورده است نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیتهای حرفه ای، علمی و الکترونیکی،‌ از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است.

فرماندار با اشاره به اينكه روابط عمومي پل ارتباطي مردم با مسئولان است خاطرنشان كرده است وظيفه اطلاع رساني به موقع به مردم و انتقال افكار و انتظارات عمومي به مسئولين بر عهده روابط عمومي مي باشد.

وي در ادامه با تأكيد به اينكه يكي از دلايل مهم توسعه انساني روابط عمومي ها مي باشند تصريح كرده است اگر ارتباطات معقول و منطقي براساس ارزشهاي جامعه بنا و پي ريزي شود روابط عمومي مي تواند با تلاشي آگاهانه موجب خلق جامعه انساني تر بر مبناي همياري گسترده تر شود كه موجب گسترش ژرفاي معناي عميق انساني است.

سيفي در پايان ضمن تبريك 27 ارديبهشت روز جهاني ارتباطات و روز ملي روابط‌عمومي به تمامي فعالين عرصه روابط عمومي ابراز اميدواري كرده است كه همه ي مسئولين  با  بهره گيري از آرمانهاي بلند بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره)و منويات مقام معظم رهبري حضرت آيت ا... خامنه اي (مدظله العالي) بتوانند در راه خدمت گذاري به مردم موفق و مويد باشند.