معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد:

اقدامات دولت تدبير و اميد در راستاي تحقق خواسته هاي مردم است

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد گفت: اقدامات صورت گرفته توسط دولت تدبير و اميد در طول دو سال گذشته در راستاي تحقق اهداف عاليه نظام و خواسته هاي مردم بوده است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، جلسه اي به منظور برگزاري اجراي هر چه باشكوهتر برنامه هاي هفته دولت در شهرستان يزد با حضور معاونين سياسي و اجتماعي و برنامه ريزي، اداري و مالي، بخشدار زارچ و برخي از پرسنل فرمانداري برگزار شد.

" محمد علي جعفري " در اين جلسه با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر اظهار داشت : هفته دولت فرصت مناسبي است تا دستاوردهاي دولتمردان در حوزه هاي مختلف براي مردم بيان شود.

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد با بيان اينكه دستور العمل ابلاغي از سوي رئيس دفتر رياست جمهوري در خصوص هفته دولت ابلاغ شده است افزود: تقويت اصل پاسخگويي مديران دولتي در برابر انتظارات، انتقادات و سوالات مردم، تقويت رويكرد اجتماعي برنامه ها و ارتباط دو طرفه ميان مردم و دولت و پر رنگ تر شدن حق پرسش مردم از دولتمردان، جريان سازي گفت گوهاي اجتماعي و تاكيد بر كنش گري فعال مردم و مشخصا برگزاري جلسات پرسش و پاسخ از سوي دولتمردان و افزايش روحيه اميد و نشاط در مردم و حضور شادمانه برنامه هاي هفته دولت از مهمترين رويكردهاي مورد اشاره در اين دستور العمل مي باشد.

وي برگزاري برنامه هاي هفته دولت به گونه اي متفاوت و تاثير گذارتر از سال هاي گذشته، آگاهي از ايجاد بستر مناسب از سوي دولتمردان جهت آگاهي از نظرات مردم، ترسيم افق روشن در برابر مردم نسبت به عملكرد دولت و ارائه فرصت دقيق تعهدات دولت به مردم همراه با روز شمار برنامه ها را از ديگر اهداف تعيين شده در دستورالعمل ابلاغي رييس دفتر محترم رياست جمهوري در خصوص هفته دولت را عنوان كرد.

" جعفري " با تأكيد به اينكه اقدامات صورت گرفته توسط دولت تدبير و اميد در طول دو سال گذشته بر راستاي تحقق اهداف عاليه نظام و خواسته هاي مردم بوده است تصريح كرد: دولت يازدهم در مدت فعاليت خود با به كار بستن منويات مقام معظم رهبری و مديريت رئیس‌ جمهور در حوزه‌های مختلف دستاوردهای بسیار چشمگیر و بزرگی داشته است.

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد اضافه كرد: مهم‌ترین دستاورد دولت یازدهم مربوط به شرایط اقتصادی کشور و مهار تورم است که موجب شده وضعیت اقتصادی کاملا تثبیت پیدا کند و نرخ ارز به ثبات برسد.

وي با اشاره به اجراي طرح تحول نظام سلامت توسط دولت خاطرنشان كرد: دولت تدبير و اميد در بخش بهداشت و درمان با اجراي طرح تحول نظام سلامت توانست ضمن كاهش دغدغه مردم، عدالت را در حوزه سلامت براي تمامي مردم ايران ايجاد نمايد.

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد از توافق هسته اي ايران و كشورهاي 1+5 را به عنوان مهمترين دستاورد دولت در حوزه سياست خارجي ياد كرد و تصريح كرد: خوشبختانه در اين دولت براساس منافع و مصالح نظام مذاكرات هسته اي به صورت جدي مورد پيگيري قرار گرفت و نهايتاً تيم مذاكره كننده كشورمان با حمايت مردم، رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب، تدبير رياست محترم جمهور توانست در اين مسير موفق باشد.

وي ابراز داشت: در زمينه سياست داخلي، مبارزه با فساد اداري و مالي، توجه به اقوام مختلف و اقليت ها و برقراري روحيه همدلي، تعامل و همكاري ميان ساير قوا نيز اقدامات تأثيرگذاري را انجام داده است.

" جعفري " در پايان تصريح كرد: ستاد گراميداشت برنامه هاي هفته دولت در شهرستان يزد تا چند روز آينده تشكيل مي شود، كه اين ستاد وظيفه هماهنگي بين دستگاه هاي اجرايي براي برگزاري هر چه باشكوهتر برنامه هاي اين هفته را دارد.

معاون برنامه ريزي،‌ اداري و مالي فرمانداري يزد نيز در اين جلسه با اشاره به اينكه مركز استان با توجه به اينكه حدود 60 درصد جمعيت را در خود جاي داده از شرايطي خاصي برخوردار است گفت: هم مردم و هم مسئولان از شهرستان يزد انتظارات خاصي دارند كه در اين خصوص مديران و مسئولان اجرايي شهرستان بايد با تلاش و برنامه ريزي هر چه بهتر در جهت رضايتمندي مردم و در نهايت رضايت خداوند متعال گام بردارند.

" شهابي پور " همچنين افزود: برگزاري جلسه شوراي اداري شهرستان، نشست خبري فرماندار يزد با اصحاب رسانه، ديدار مسئولان با ائمه جمعه ، خانواده معظم شهدا و مردم ، تقدير از ادارات برتر شهرستان، ارائه گزارش عملكرد دستگاه هاي اجرايي،‌ بازديد از ادارات، ‌افتتاح پروژه هاي عمراني از مهمترين برنامه هايي است كه قطعاً با برنامه ريزي صورت گرفته در شهرستان يزد در هفته دولت اجرا خواهد شد.