فرماندار یزد در آیین بدرقه اتوبوس های اعزامی به شلمچه برای خدمت رسانی :

افرادی که به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) خدمت می کنند ثوابی مضاعف دارند

مدرسی گفت: افرادی که به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) خدمت می کنند ثوابی مضاعف دارند چرا که فراهم کردن امکانات و خدمات رسانی در این عرصه بعنوان باقیات الصالحات و عمل خیر ثبت و ضبط خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، "سید محمد رضا مدرسی" فرماندار یزد در آیین بدرقه ۳۷ دستگاه اتوبوس اعزامی ناوگان حمل و نقل عمومی یزد به پایانه های مرزی شلمچه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی که در گلزار شهدای خلدبرین برگزار شد، اظهار داشت: افرادی که به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) خدمت می کنند ثوابی مضاعف دارند چرا که فراهم کردن امکانات و خدمات رسانی در این عرصه بعنوان باقیات الصالحات و عمل خیر ثبت و ضبط خواهد شد.

وی ادامه داد: هر چند اینگونه خدمات در برابر دریای بیکران فعالیت هایی که در ایام اربعین انجام می شود غیر قابل بیان است و عمده اقدامات در این عرصه بصورت مردمی و کاملا داوطلبانه و با عشق و علاقه انجام می شود اما ارگانهای خدمات رسانی نیز به اندازه وسع خود در این عرصه همراهی می نمایند.

فرماندار یزد گفت: با توجه به اینکه بخش زیادی از زائران اربعین از مرز مهران به پیاده روی اربعین عزیمت می کنند و بخش عمده ای از خدمت رسانی کشور نیز در این مرز مستقر شده اما زائران استان یزد از مسیر شلمچه حضور خواهند یافت و روزهای منتهی به اربعین شاهد حجم عظیمی خواهیم بود که نیاز به جابجایی تا مرز دارند.

مدرسی افزود: با توجه به تجربه سالهای قبل ، حضور شما برای جابجایی زائران از شهرهای مرزی تا پایانه مرزی بسیا اثرگذار و خدمات رسانی خودرویی در این منطقه مورد نیازی است که امسال نیز این اقدام ادامه یافت و از تلاشهای شما رانندگان عزیز حمل و نقل کمال تشکر را دارم.

فرماندار شهرستان یزد گفت:خوشبختانه پیش فروش بلیط قطار یزد - خرمشهر ویژه زائرین اربعین حسینی(ع) نیز از صبح امروز یکشنبه ٢٩ مرداد ماه از ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود و زائران می توانند با مبلغ ۴٩٩ هزار و ۳۵۰ تومان نسبت به خرید آن اقدام کنند.

مدرسی اظهار داشت: این قطار در تاریخ پنجشنبه ٩ شهریور ماه ساعت ١۶:٣٠ از یزد به مقصد خرمشهر حرکت کرده و برگشت آن نیز روز سه‌شنبه ١۴ شهریور ماه ساعت ١٨:٣٠ از مبدا خرمشهر به سمت یزد خواهد بود .

فرماندار شهرستان یزد گفت: مردم حسینیه ایران یزد همواره از علاقه مندان و ارادتمندان به اهل بیت (ع) و بویژه سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) بوده و این خادمی و نوکری را قدر دانسته و از هیچگونه کمک و فعالیت در این راه مضایقه نخواهند کرد.