با حضور فرماندار يزد؛

اعتبارنامه نماينده منتخب مردم استان يزد در مجلس خبرگان رهبري تقديم شد

اعتبارنامه « آيت ا... ابوالقاسم وافي » نماينده منتخب مردم استان در پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري به نماينده ايشان در يزد تقديم شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد،‌ در جلسه اي با حضور فرماندار و معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري اعتبارنامه « آيت ا... وافي » نماينده منتخب پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري در حوزه انتخابيه استان يزد به نماينده ايشان در يزد تقديم شد.

" محمود شاكري شمسي " در اين جلسه با تقدير از حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات اظهار داشت: قطعاً اين حضور مردم افزايش اقتدار را براي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در عرصه بين المللي را در بر داشته است.

فرماندار يزد افزود: عمل دقیق و مسولانه به قانون و حفظ بی طرفی از دیگر عواملی است که زمینه جلب اعتماد مردم و حضور گسترده آنان در انتخابات را فراهم نمود.

وي اضافه كرد: در اين دوره همه تلاش خود را به كار گرفتيم تا زمينه را براي حضور همه افراد در عرصه انتخابات فراهم شود كه خوشبختانه اين مهم اتفاق افتاد و مشاركت 65 درصدي مردم شهرستان شاهد بوديم.

فرماندار يزد در پايان خاطرنشان كرد: مجريان انتخابات شاخص هاي راستگویی، امانتداری و قانون مداری  را در تمامي مراحل در سرلوحه فعاليت ها و اقدامات خود قرار دادند.

شايان ذكر است به علت عدم حضور « آيت ا... وافي » در يزد اعتبار نامه به « حجت الاسلام و المسلمين دهقان » نماينده ايشان تحويل داده شد.