فرماندار یزد:

عزیزا...سیفی در این پیام با بیان اینکه 17 مردادماه روز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است خاطر نشان کرده: این روز یاداورد مجاهدت و تلاش افرادی است که با تلاش بی وقفه و فداکاری همراه با تعهد و رعایت انصاف و اخلاق در مسیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه گام بر می دارند.

فرماندار با اشاره اطلاع رسانی دقیق و به موقع یکی از وظایف خبرنگاران می باشد آورده است خبرنگاران ضمن ارتباط با مسئولین و دستگاه های اجرایی، مسائل مطرح در سیاستگذاری ها و طرح های مختلف را به آگاهی جامعه رسانیده تا اولاً از حقوق تک تک افراد جامعه دفاع کرده و ثانیا تلاش و فعالیت های نهادها در معرض قضاوت عموم قرار گیرد.

وی با تأکید به اینکه دقّت، صراحت وصداقت به عنوان مشخصه های اصلی خبرنگاران شناخته می شود افزوده است : امروزه اخبار و رویدادها، عامل تعیین کننده ای در نگرشها، بینشها و موضع گیری های کلان است و بدین منظور ناقلان اخبار می توانند با رعایت اصول حرفه های و اخلاقی نقش بسزایی در تصمیم گیری ها و مسائل کلان داشته باشند.

سيفي در پايان ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيد محمود صارمي كه در مسير تحقق آرمانهاي جمهوري اسلامي آموزگار مكتب فدا و آگاهي شد براي تمامي خبرنگاران متعهد و كوشاي اسلامي سلامتي و توفيق و آگاهي سرشار از صداقت را از خداوند منان خواستار شد.