فرماندار یزد تأکید کرد:

استفاده از روش‌های نوین آبیاری در توسعه فضای سبز شهر یزد

فرماندار یزد در آيين بهره‌برداری از فاز يك پارك مهرآوران گفت: توسعه فضای سبز در شهرستان یزد یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردمی است که ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در این زمینه تمام تلاش خود را به‌کارگیرند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، مراسم بهره‌برداری از فاز یک پارک مهرآوران با حضور فرماندار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار یزد و جمعی دیگر از مسئولین برگزار شد.
«مصطفی سالاري» در این مراسم اظهار داشت: مدیران شهرداري با توجه به خشک‌سالی‌های پیاپی در سال‌های اخیر و با عنایت به اهمیت حفظ و گسترش فضای سبز شهری در شهرستان يزد استفاده از روش‌های نوین آبياري را در دستور كار خود قرار دهند.
فرماندار یزد افزود: شهر یزد به سبب قرار گرفتن در اقلیم نیمه‌خشک و خشک کشور نياز به طراوت و شادابي بيشتري دارد كه ازاین‌رو نیازمند افزايش سرانه فضای سبز هستيم.
وی تاكيد كرد: ایجاد فضای سبز در سطح شهر به بهبود شرایط زیست‌محیطی كمك می‌کند و زمينه زيباتر شدن فضاي شهري را فراهم خواهد ساخت.
وي با اشاره به اينكه فضاي سبز استاندارد نقش بسزايي در ايجاد و تقويت شور و نشاط اجتماعي ايفا مي كند، تصريح كرد: فضاي هاي تفريحي و سرگرم كننده از جمله پارك ها مي توانند در تضميمن سلامت روحي و رواني افراد جامعه موثر باشند.
سالاری در پایان با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در راستای بهبود وضعیت مدیریت شهری خاطرنشان کرد: امیدواریم در سالي كه به پايان دوره چهارم شوراهاي اسلامي شهر و روستا منجر می‌شود اقدامات و برنامه‌های اين نهاد در راستاي خدمت‌رسانی به مردم و كيفيت بيشتر خدمات شهري باشد.