در مراسمی با حضور رئیس هیأت تنیس روی میز استان

عزیزا...سیفی دراین مراسم با بیان اینکه در سالجاری میزبانی مسابقات کشوری آقایان و بانوان در استان یزد بوده است افزود: با پیگیری صورت گرفته و همچنین تلاش کلیه اعضای هیأت استان میزبان برتر این دوره از مسابقات بوده است.

رئیس هیأت تنیس روی میز استان اظهار داشت: برگزاری مجمع فدراسیون تنیس روی میز کشور و همچنین حضور دبیر کل محترم کمیته المپیک کشور نیز از دیگر رویدادهای این ورزش در استان یزد بوده است.

وی با اشاره به روند رو به رشدی که در چند سال اخیر در ورزشی تنیس روی میز استان بوجود آمده است خاطر نشان کرد: بحمدا... افتخار آفرینی مهدی هاتفی در مسابقات پارالمپیک آسیایی جوانان در مالزی نشان از برنامه ریزی مناسب و همچنین همت والای ورزشکاران استان در رسیدن به قله های رفیع پیروزی است.

فرماندار یزد گفت: برنامه ریزی مدون و منظم برای پیشرفت ورزش تنیس روی میز در سنین پایه ای صورت گرفته است و با فعال شدن پایگاههای استعدادیابی در آینده ای نزدیک شاهد افتخار آفرینی ورزشکارانی بزرگ در این رشته ورزشی خواهیم بود.

دراین نشست اعضای هیئت تنیس روی میز استان و خبرنگاران به ارائه نقطه نظرات خود در جهت توسعه بیش از پیش ورزشی تنیس روی میز در استان پرداختند.

در پایان نیز از پیشکسوتان ، ورزشکاران و نیز خبرنگاران فعال و همکار با هیأت تنیس روی میز استان تجلیل شد.