فرماندار يزد:

اختلاف سليقه اگر درست هدايت شود، موجب پيشرفت است

فرماندار يزد با بيان اينكه اختلاف سليقه اگر درست هدايت شود موجب پيشرفت مي شود گفت: همه افراد جامعه بايد با حفظ وحدت و يكپارچگي به دنبال پيشرفت هر چه بيشتر كشور باشند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، جلسه ابلاغ برنامه هاي سال 95 حوزه مقاومت بسيج 2 شهداي اداري شهرستان يزد با حضور فرماندار، معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه الغدير استان و فرمانده هان پايگاه بسيج مقاومت ادارات شهرستان يزد برگزار شد.

" محمود شاكري شمسي " در اين جلسه با تبريك اعياد خجسته شعبانيه و گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي، دفاع مقدس و به ويژه شهداي مظلوم مدافع حرم اظهار داشت: متأسفانه در روزهاي گذشته دشمنان تكفيري با نيرنگ در شرايط آتش بس به منطقه خان طومال در حلب سوريه حمله نمودند كه در اين اتفاق جمعي از مستشاران ايراني به فيض شهادت نائل آمدند.

فرماندار يزد در ادامه با اشاره به نام گذاري سال 95 به عنوان « سال اقتصاد مقاومتي،‌اقدام و عمل» از سوي مقام معظم رهبري افزود: موضوع نامگذاري سالها كه از سال 73 از سوي ايشان آغاز شده است و در اين مدت 22 سال معظم له قريب به 60 درصد نام ها را بر مبناي اقتصادي انتخاب كرده اند.

وي خاطرنشان كرد: اقتصاد مقاومتي به اقتصادي گفته مي شود كه با تهديدها و تحريم هاي احتمال دچار چالش نشود و با نگاه به درون و تكيه به مردم و حضور بخش غير دولتي بتواند ضمن كاهش وابستگي به نفت به توسعه و صادرات كالاهاي غير نفتي بپردازد.

عالي ترين مقام اجرايي شهرستان يزد اضافه كرد: افزايش سطح بهره وري، بهينه مصرف كردن، استفاده از ظرفيت هاي علوم دانش بنيان و ... از ديگر ويژگي هاي اقتصاد مقاومتي است.

فرماندار يزد گفت: دولت تدبير و اميد نيز در راستاي عملي نمودن منويات مقام معظم رهبري اقدام به تشكيل كميته راهبردي اقتصاد مقاومتي به سرپرستي معاون اول رئيس جمهور نموده و شرح وظايف هر يك از وزارتخانه ها و دستگاه هاي اجرايي را براي تحقق شعار سال تعيين كرده است.

" شاكري شمسي " در بخشي ديگر از سخنان خود با تأكيد به اينكه بايد به دنبال واگذاري امور مردم و خود مردم باشيم افزود: در هر برهه اي از زمان و در هر اقدامي كه مردم در حضور داشته اند كشور به توفيقات زيادي دست پيدا كرده است كه اوج آن را مي تواند در هشت سال دفاع مقدس مشاهده نمود كه علي رغم حمله دنياي كفر به اين سرزمين با حضور مردم و بسيج همه تماميت ارضي كشور حفظ شد.

وي اضافه كرد: در اقتصاد مقاومتي بايد به نحوي برنامه ريزي شود تا مسير سرمايه گذاري و حضور بخش غير دولتي در بخش هاي مختلف هموارتر شود.

فرماندار يزد در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر كشور نيازمند وحدت و همدلي است چرا كه دشمنان اين مرز و بوم با تفرقه افكني در پي رسيدن به اهداف شوم خود هستند.

" شاكري شمسي " با بيان اينكه اختلاف سليقه اگر درست هدايت شود موجب پيشرفت مي شود گفت: همه افراد جامعه بايد با حفظ وحدت و يكپارچگي به دنبال پيشرفت هر چه بيشتر كشور باشند.

وي در ادامه ابراز داشت: امروز صنايع موشكي ايران جزو افتخارات اين سرزمين است كه اين مهم با همت و تلاش به دست آمده است.

فرماندار يزد به موضوع نقد از مسئولين نيز در اين جلسه اشاره كرد و افزود: باید با ارائه برنامه های عملیاتی و پرهیز از شعار، روحیه نقد پذیری در جامعه را تقویت کنیم.

" شاكري شمسي " با بيان اينكه هر كس به دنبال نااميدي مردم از نظام، حاكميت و دولت باشد با دشمنان همسو است تصريح كرد: نقد نبايد نااميدي را در جامعه به دنبال داشته باشد بلكه نقد سازنده مي تواند ضمن گوشزد نمودن كاستي ها و كمبودها روحيه اميد را در بين آحاد مردم جامعه تقويت نمايد.

فرماندار يزد در پايان بر خدمت صادقانه و متعهدانه به مردم تأكيد كرد و افزود: همه مسئولين بايد در راستاي رضايتمندي مردم كه رضايت خداوند نيز در آن است، تلاش نمايند.