رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان يزد خبر داد:

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته دولت در شهرستان یزد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان يزد از اجراي برنامه متنوع فرهنگي و ورزش طي هفته دولت در شهرستان يزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد به نقل از روابط عمومي اداره ورزش و جوانان شهرستان ، " داود فتح آبادی " گفت: به مناسبت گراميداشت هفته دولت در شهرستان يزد برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان يزد افزود: ديدار با خانواده معظم شهدا و آزاده ورزشكار، حضور ورزشكاران در مراسم گراميداشت ياد وخاطره شهيدان رجايي و باهنر، حضور در گلزار شهداء و تجديد بيعت با آرمانهاي رهبر كبير انقلاب اسلامي و شهيدان از مهمترين برنامه هاي فرهنگي اين اداره در هفته دولت مي باشد.

وي خاطر نشان كرد: برگزاري مراسم ورزش باستاني در تمامي زورخانه هاي شهرستان، مسابقات ورزشي ويژه دختران و بانوان، مسابقات کلیه رشته های هیات های ورزشی،ورزش صبحگاهي مديران ادارات و نهادهاي شهرستان ،كوهپيمايي و كوهنوردي توسط گروه هاي تحت پوشش هيأت شهرستان به ارتفاعات استان از برنامه هاي ورزشي اين هفته در شهرستان يزد خواهد بود.

" فتح آبادی " در پايان هفته دولت را بهترین فرصت برای اطلاع رسانی از خدمات و فعالیت های دستگاه های اجرایی به مردم دانست و گفت: در این زمینه دستگاه ها و سازمان ها می توانند با شیوه های مناسب عملکرد و فعالیت های خود را به مردم منعکس کنند.