معاون فني و امور عمراني فرماندار يزد خواستار شد؛

اجراي طرح‌های ترافيكي با كسب مجوز از شوراي ترافيك شهرستان

معاون فني و امور عمراني فرماندار يزد گفت: اجراي هرگونه طرح ترافيكي در شهرستان بايد هماهنگي و كسب مجوزهاي لازم از شوراي ترافيك باشد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، اولين جلسه شوراي ترافيك شهرستان يزد در سال جاري به رياست معاون فني و امور عمراني فرماندار يزد و دستگاه‌های عضو اين شورا تشكيل شد.

«محمدحسین فلاح تفتي» در اين جلسه ضمن تقدير و تشكر از تلاش‌های اعضاي شوراي ترافيك شهرستان در ايام عيد نوروز اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته علی‌رغم حضور گسترده مسافران و گردشگران در اين ايام شاهد وضعيت ترافيك، عبور و مرور مطلوب در سطح شهرستان به‌ویژه شهر يزد بوديم.

معاون فني و امور عمراني فرماندار يزد بابیان اينكه برگزاري مستمر و منظم جلسات شوراي ترافيك شهرستان از اهميت ویژه‌ای برخوردار است افزود: مسائل و مشكلات ترافيكي بايد در اين شورا موردبررسی قرار گيرد تا پس از تضارب آرا و بيان نظرات كارشناسي توسط اعضاء، در راستاي رفع آنها به نتايج مطلوبي برسد.

وي خواستار اجراي هرگونه طرح ترافيكي در شهر با هماهنگي و كسب مجوزهاي لازم از شوراي ترافيك شد و خاطرنشان كرد: اجراي طرح‌های عمراني و ترافيكي می‌بایست در مسير كارشناسي و علمي اجرايي شود تا در بهبود موضوعات ترافيكي در شهرها و روستاها مؤثر و مفيد باشد.

گفتني است بررسي طرح اصلاح هندسي خيابان حضرت سیدالشهدا(ع) روستاي محمدآباد، فاز دوم طرح خيابان در روستاي اکرم‌آباد و همچنين نامه‌های وارده به شوراي ترافيك شهرستان از مهم‌ترین مباحثي بود كه در اين جلسه در خصوص آن‌ها بحث و تبادل‌نظر شد.

همچنين در اين جلسه گزارش عملكرد حوزه ترافيك در شهر يزد توسط شهرداري يزد و پليس راهور شهرستان ارائه گرديد.