فرماندار یزد:

فرماندار یزد در سالروز کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ در گفتگو با خبرنگار یزد رسا با اشاره به ماهیت استکبار در برخورد با کشورهای اسلامی گفت : استکبار جهانی و در راس آن آمریکا همواره به دنبال تسلط بر ملت های مسلمان است و در این راه از هیچ اقدامی فروگذار نمی کند و از هر راهی که بتواند به هدف خود برسد وارد می شود ولی حتی الامکان سعی می کند تا آنجا که می شود بدون جنگ و خونریزی وبا استفاده از مردم ، حکومت ها را در اختیار بگیرد. در کودتای ۲۸ مرداد ۳۲ هم آمریکا با استفاده از شرایط پیش آمده از مشروطیت ، با ایجاد شکاف و اختلاف بین ملی گراها و روحانیون ، مردم را از حکومت جدا کرد و بدون آنکه قاطبه ی مردم متوجه تغییر ماهوی شوند سیستم جدید را پذیرفتند.

عزیزالله سیفی با اشاره به لزوم عبرت گیری از تاریخ و استفاده ی آن در شرایط حاضر گفت : آنچه که امروز در مصر می گذرد در روش و راهکار ، مانند واقعه ی ۲۸ مرداد ۳۲ است که استکبار با ایجاد اختلاف بین مذهبیون و مردم انقلابی ، فضای کشور تازه انقلاب کرده ی مصر را ملتهب نمود و از این فضا در راستای تامین اهداف خود بهره برداری می نماید.

وی با بیان این نکته که در ایران اسلامی دشمن به سد محکم رهبری و مردم برخورد کرده ، گفت : امروز دشمن برای نفوذ و ضربه به انقلاب اسلامی به سد محکم ولایت مطلقه فقیه خورده است و رهبری تمام عیار و آگاهانه ی مقام معظم رهبری و تسلط ایشان بر اوضاع سیاسی منطقه و جهان و پشتیبانی و حضور مردم در عرصه های مختلف ، توطئه های دشمن را نقش بر آب کرده است.

سیفی به لزوم اتحاد و همبستگی در جامعه نیز اشاره کرد و گفت : تا زمانی که بین آحاد جامعه وحدت و هماهنگی باشد و تبعیت از ولی امر مسلمین نیز برقرار باشد دشمن نخواهد توانست کوچکترین خدشه و صدمه ای به نظام اسلامی وارد کند.

وی در پایان افزود : تنها حکومت شیعی در دنیا ، نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به لطف خداوند متعال و رهبری داعیانه ی مقام معظم رهبری و هوشیاری و آگاهی مردم و وحدت کلمه ، همواره تلاش های مذبوحانه ی دشمن با شکست روبرو شده است.