فرماندار يزد خبر داد:

آمادگي ستاد انتخابات براي ثبت نام داوطلبين مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي

فرماندار از آمادگي كامل ستاد انتخابات شهرستان يزد براي ثبت نام از داوطلبين پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي خبر داد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، دهمين جلسه ستاد انتخابات شهرستان يزد با حضور فرماندار و اعضاي ستاد تشكيل شد.

" محمود شاكري شمسي " در اين جلسه با بيان اينكه از 20 آذرماه با دستور وزير كشور، فرآيندهاي برگزاري انتخابات پنجمين دوره مجلس شوراي اسلامي به صورت رسمي آغاز شده است اظهار داشت: با توجه به برنامه ريزي هاي انجام شده اسامي 30 نفر از معتمدين براي تشكيل هيأت اجرايي مشخص شده و براي تأييد به هيأت نظارت فرستاده شده است.

فرماندار يزد افزود: براساس ماده 28 و 32و36 آئين نامه اجرايي انتخابات مجلس خبرگان رهبري حداكثر تا روز چهارشنبه 25 آذرماه بايد هيأت اجرايي مجلس خبرگان رهبري تشكيل شود.

وي بر تعامل و همكاري با هيأت اجرايي و هيأت نظارت در عرصه انتخابات تأكيد كرد و گفت: هيأت هاي اجرايي و نظارت در امر انتخابات داراي نقاط مشترك بوده و تنها وجه افتراق آنها همان چيزي است كه در قانون مشخص شده است.

" شاكري شمسي " خاطرنشان كرد: قطعاً در سايه همدلي و تعامل هيأت هاي اجرايي و نظارت شاهد برگزاري انتخاباتي سالم، رقابتي و باشكوه خواهيم بود.

عالي ترين مقام اجرايي شهرستان يزد با اعلام اينكه ثبت نام از داوطلبين انتخابات مجلس خبرگان رهبري از روز پنجشنبه 26 آذرماه آغاز مي شود اضافه كرد: كانديداها مي توانند مطابق با شرايط اعلام شده در آگهي ثبت نام در مدت 7 روز شخصاً و يا با معرفي نماينده به صورت كتبي در ساعات اداري به فرمانداري يزد و يا وزارت كشور مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام كنند.

" شاكري شمسي " از آمادگي كامل ستاد انتخابات شهرستان يزد براي ثبت نام داوطلبين مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي خبر داد و تصريح كرد: خوشبختانه با تدابير انديشيده شده، امكانات سخت افزاري و نرم افزاري در محل ستاد انتخابات شهرستان در نظر گرفته شده و در اين مدت با مشكلي مواجه نخواهيم بود.

فرماندار يزد در پايان خطاب به اعضاي ستاد انتخابات شهرستان يزد گفت: همه فرآيندهاي انتخابات " حق الناس " مي باشد لذا بايد مجريان انتخابات تميهدات لازم را بيانديشند تا خدشه اي به اعتماد عمومي جامعه وارد نشود، زيرا بزرگترین سرمایه اجتماعی دولت ،اعتماد مردم است که باید افزایش یابد.