سرپرست فرمانداری یزد:

آزادگان اسوه صبر و مقاومت هستند

سرپرست فرمانداري يزد در ديدار با اعضاي ستاد برگزاري هشتمين همايش تكريت 11، آزادگان را اسوه صبر و مقاومت دانست و گفت: آزادگان ۸ سال دفاع مقدس راهنما و چراغ راه ملت ایران بوده و خواهند بود.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، نشست مشترك اعضاي ستاد برگزاري همايش آزادگان تكريت 11 و سرپرست فرمانداري يزد در محل بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان يزد برگزار شد.
«مصطفي سالاري» در اين جلسه ضمن تشکر و آرزوی موفقیت برای برگزارکنندگان این همایش، اظهار داشت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید موجب تعالی و پیروزی ایران اسلامی خواهد شد.
وی مقاومت و ايستادگي را دو خصلت بزرگ ايثارگران و آزادگان دانست و تأکید كرد: رشادت‌ها و ایثارگری‌های آزادگان سرافراز فراموش‌نشدنی است و همواره جاويدان خواهد ماند.
سالاري برگزاری چنین همایش‌هایی را كاري ارزشمند عنوان و ابراز اميدواري كرد كه با انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل هاي آينده زمينه سربلندي بیش‌ازپیش جمهوري اسلامي ايران فراهم شود.
گفتني است در ابتدا اين نشست دبير اين همايش و «سید حسین سالاری» به نمایندگی از اعضای ستاد برگزاري در گزارشي به تشریح برنامه‌های این همایش پرداخت.