با تجليل از «زهرا فتحي»؛

«حسيني» به‌عنوان مسئول روابط عمومي فرمانداري يزد معارفه شد

طي آييني و با حضور سرپرست و معاونين فرمانداري يزد و مدیرکل روابط عمومي استانداري، «سيد مهدي حسيني» به‌عنوان مشاور فرماندار در امور اطلاع‌رسانی و روابط عمومي فرمانداري يزد معارفه شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد؛ آيين معارفه «سيد مهدي حسيني» به‌عنوان مشاور فرماندار در امور اطلاع‌رسانی و روابط عمومي فرمانداري يزد با حضور سرپرست فرمانداري و مدیرکل روابط عمومي استانداري برگزار شد.

سرپرست فرمانداري يزد در اين نشست كه معاونين وي نيز حضور داشتند نقش روابط عمومي را در انعكاس دستاوردهاي دولت مؤثر و اثرگذار دانست و گفت: با توجه به نظارت عاليه فرمانداري بر دستگاه‌ها اين جايگاه از اهميت خاص و ویژه‌ای برخوردار است.

«عباس حيدري» با تأکید بر ضرورت فعاليت بيشتر روابط عمومی‌های شهرستان در ارتقا انتشار اخبار و عملكرد دستگاه‌ها عرضه داشت: انتظار می‌رود روابط عمومي ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود نهايت استفاده را از رسانه‌های استان داشته باشد.

وي فرهنگ‌سازی، پاسخگويي به افكار عمومي، رصد مسائل اجتماعي و فرهنگي و امیدآفرینی را از ديگر وظايف روابط عمومي فرمانداري برشمرد و پيشبرد اهداف دولت تدبير و اميد را در اين خصوص خواستار شد.

در پايان اين نشست «زهرا فتحي» به‌عنوان مشاور فرماندار در امور بانوان معرفي و از خدمات ارزنده وي در سمت مسئول اسبق روابط عمومي فرمانداري قدرداني شد.