372

برگزاری جلسه حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری با فرماندار یزد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، در این جلسه "سید محمد رستگاری" فرماندار یزد ضمن قدردانی از زحمات و تلاش کارکنان این حوزه فرمانداری در پیگیری امور مربوط به شهرستان گفت :  تشکیل اینگونه جلسات فرصتی است که همکاران بتوانند بخشی از فعالیتها،مسایل و مشکلات،انتظارات و موضوعاتی که در حوزه کاری و اداری وجود دارد را مطرح نمایند تاضمن آگاهی از آنها بتوان با برنامه محور بودن و برنامه ریزی،همکاری و هماهنگی های بین بخشی در راستای بهبود امور گام های اساسی برداشته شود.
وی در ادامه به اهمیت لزوم نظم و انضباط اداری بر رعایت ضوابط و قوانین اداری و اخلاقی،داشتن وجدان کاری و صداقت در کارها،تکریم و احترام ارباب رجوع ،هماهنگی و همکاری در فرمانداری  و تعامل با ادارات دیگر، اولویت بندی وظایف محوله اداری و شهرستان تاکید کردونقش همکاران فرمانداری  را در حل مشکلات و موفقیت های شهرستان بسیار مهم ارزیابی نمود.
فرماندار یزد در پایان همدلی و ایجاد صمیمیت و برنامه ریزی مناسب برای پیگیری امور مرتبط با شهرستان و مشکلات مردم از وظایف کاری همه کارکنان در فرمانداری برشمرد.
بنابر این گزارش؛ در این جلسه هر یک از کارکنان حوزه برنامه ریزی و توسعه ضمن مطرح کردن موضوعات مربوطه و مشکلات کاری خود در حضور فرماندار به بیان دیدگاه ها و ارائه پیشنهادات و درخواست های خویش پرداختند.

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

افزودن نظرات

اخبار مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.