به گزارش روابط عمومی فرمانداری يزد عزيز الله سيفي فرماندار يزد  ازهمه مسئولین دستگاههای اجرایی مرتبط با بحث مواد مخدر خواست تا با عزمی جدی به دنبال کاهش بروز این پدیده شوم اجتماعی باشند.

سیفی با بیان این مطلب که اعتیاد یکی از مصادیق جنگ نرم است اظهار كرد: اعتیاد خیلی آرام در حال از بین بردن سرمایه و انرژی اصلی جامعه ما است.

 فرماندار یزد گفت: اعتیاد یــك بیمارى اجتماعی است كه عوارض جسمى و روانى دارد و تا زمانى كه بـه علل گرایش بیمار توجه نشود، درمان جسمى و روانى فقط براى مدتى نتیجه‏ بخش خواهد بود و فـــرد مـــعتاد دوباره گرفتار  مواد اعتیاد آور می‏ گردد.

فرماندار افزود : مبارزه و پیشگیری مجدانه با پدیده شوم اعتیاد را یاد آور شد و افزود: با استفاده از ابزار و فرصت های موجود در اختیار و با همراهی و همدلی همه دستگاه های اجرایی براین پدیده مخرب غلبه کنیم . 

عزیزالله سیفی در ادامه گفت می توان با برگزاری کارگاهها و همایشها وارائه آموزش های لازم از افزایش این پدیده شوم جلوگیری کرد.

فرماندار در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه مسئولین سازمانهای مختلف که در زمینه مبارزه با مواد مخدر همکاری دارند خواست با تلاش بیشتر مصرف مواد مخدر را در کشور کاهش دهند.