هادی مقیمی در جلسه انجمن حمایت از زندانیان
سرپرست فرمانداری شهرستان اردکان در جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اردکان، هدف از تأسیس انجمن حمایت از زندانیان را کمک به زندانیان جرائم غیرعمد و تکریم منزلت اجتماعی و حمایت از خانواده‌های زندانیان عنوان کرد.
 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان هادی مقیمی افزود: با توجه به این که خانواده زندانیان به علت حبس سرپرست، درگیر مشکلات معیشتی می‌شوند؛‌ این انجمن باید با حمایت حداکثری از خانواده‌های زندانیان زمینه اشتغال آنان را فراهم نماید.
 
 
وی با تقدیر از تلاش‌های صورت‌گرفته برای کاهش آسیب‌های خانواده زندانیان، کاهش جمعیت کیفری زندانیان را از تأکیدات مقام معظم رهبری عنوان کرد وگفت: رفتارها با زندانیان باید اصلاحی باشد و امکان برخورداری زندانیان از فرصتی برای اصلاح و کاهش جمعیت ورودی زندان‌ها از طریق پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات فراهم باشد.
 
 
سرپرست فرمانداری اردکان ادامه داد: رفع مشکلات فرهنگی و اقتصادی موجود در جامعه تأثیرگذارترین روش برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر است. وی با تقدیر از برنامه‌هایی چون جشن گلریزان جهت آزادسازی زندانیان تأکید کرد: کمک‌هایی چون کالا و وام‌های خودکفایی و کارگشایی به خانواده‌‌های زندانی باید در دستور کار قرار گیرد.