فرماندار یزد:

۴۱۵ هزار نفر در شهرستان یزد واجد شرایط رای دادن هستند

فرماندار یزد گفت: بر اساس آخرین آمار رسمی، ۴۱۵ هزار و ۵۵ نفر در شهرستان یزد واجد شرایط رای دادن هستند.

فرماندار یزد گفت: بر اساس آخرین آمار  رسمی، ۴۱۵ هزار و ۵۵ نفر در شهرستان یزد واجد شرایط رای دادن هستند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد :سیدمحمد رستگاری  افزود: در شهرستان یزد هفت هزار نفر عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، انتظامی، ستادی و سایرین در امر انتخابات دخیل بوده که از مدت‌ها پیش بر اساس فرآیند زمان بندی انتخابات کار خود را آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: فرمانداری شهرستان یزد به عنوان مرکز حوزه انتخابیه یزد، اشکذر و بخش ندوشن با برنامه‌ریزی دقیق آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی قانونی و مشارکت حداکثری مردم را دارد.

فرماندار یزد اظهار داشت: در شهرستان یزد شامل شهر یزد، بخش زارچ و بخش مرکزی ۳۲۴ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که از این تعداد ۳۰۶ شعبه ثابت  و ۱۸ شعبه سیار است .

وی با اشاره به پیش بینی ۳۵ شعبه ویژه خواهران گفت: در یزد به عنوان حوزه فرعی انتخابات اقلیت‌های زرتشتی ۴ شعبه نیز برای اخذ رای این قشر پیش بینی شده است.

فرماندار شهرستان یزد ابراز داشت: با توجه به اینکه در این دوره دستگاه‌های جدید احراز هویت که مورد تایید هیئت‌های اجرایی و نظارت و شورای نگهبان است، در همه شعبه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد تا احیانا از رای تکراری و هر گونه تخلف احتمالی پیشگیری شود.

وی ادامه داد: همشهریان در هنگام مراجعه به شعبه اخذ رای شناسنامه و کارت ملی به همراه داشته باشند و اگر کارت ملی به همراه ندارند، شماره ملی با توجه به روند ثبت نام با دستگاه احراز هویت به همراه داشته باشند تا روند ثبت نام سریعتر انجام  شود.

سیدمحمدرستگاری از مردم خواست در روز انتخابات همان ساعات اولیه آغاز یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای رای دادن حضور بهم رسانند و به آخر وقت موکول نکنند.

.