گفتمان‌سازی مردمی‌سازی حل مسائل کشور با طرح شهریاران

برای شرکت در این طرح فقط تا پایان ۱۵ آذرماه سال‌جاری فرصت بوده و قرار است از برگزیده‌های هر بخش در رویداد‌های استانی و ملی تقدیر و از ایده‌های برتر نیز حمایت شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز یزد ، محمد مهدی محمودی دستیار مردمی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان افزود : دولت سیزدهم در طرح شهریاران به دنبال هم افزایی، الگونمایی، ارزیابی، حمایت و شتابدهی از اقدامات مردم پایه بوده که با استفاده از آرا و ایده‌های مردمی برای حل چالش‌های ملی، استانی، شهر و حتی روستا اقدامی عاجل و مثبت صورت خواهد گرفت. 

وی با تاکید بر اینکه در هر زمینه‌ای که مردم دست به دست هم داده و وارد میدان عمل شده‌اند، پیشرفت کرده‌ایم، از مهم‌ترین اهداف این طرح به گفتمان‌سازی مردمی‌سازی حل مسائل کشور، الگونمایی از ده‌ها اقدام مردمی‌سازی انجام شده و جدید با تکیه بر ظرفیت‌های بومی و دریافت صد‌ها ایده مردمی‌سازی برای حل مسائل کشور اشاره کرد. 

دستیار مردمی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تصریح کرد: شهریاران به اقداماتی اطلاق می‌شود که سه ضلع مدیران، حلقه‌های میانی و آحاد مردم را در کنار خود برای حل یک یا چند مساله داراست. 

وی اظهار داشت: علاقه‌مندان برای شرکت در طرح ملی شهریاران می‌توانند با مراجعه به سایت شهریاران (http://www.shahriaran.ir) راه حل‌ها و ایده‌های خود را برای حل مشکلات در بخش ثبت ایده، ثبت کنند. 

محمودی خاطرنشان ساخت: همچنین در بخش ثبت اقدام مسئولان و حلقه‌های میانی مردمی نیز می‌توان اقدامات شاخص خود را در حل مسائل و مشکلات مردم ثبت کنند. 

وی تأکید کرد که برای شرکت در این طرح فقط تا پایان ۱۵ آذرماه سال‌جاری فرصت بوده و قرار است از برگزیده‌های هر بخش در رویداد‌های استانی و ملی تقدیر و از ایده‌های برتر نیز حمایت شود.