در راستای حمایت از کارآفرینان و کارگران شهرستان صورت گرفت :

بازدید فرماندار یزد از یک واحد تولید محصولات غذایی

فرماندار یزد در جریان بازدید از واحد تولید محصولات غذایی : فرصتی فراهم گردیده تا از طریق بنیاد های علوی و برکت، تسهیلات یا وام هایی در اختیار متقاضیان قرارگیرد و ظرفیتی که موجود است برای استفاده بیشتر از این توانمندی ها در نظر گرفته شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، در جریان بازدیدی که صبح ششمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی صورت گرفت فرماندار یزد اظهار داشت: قطعا بانوان در جامعه ، به خصوص جامعه اسلامی در ابعاد مختلف خانواده، کار ، اجتماع و مسائل مرتبط به الگوی زندگی اسلامی است جایگاه ویژه ای دارند ؛ اکنون فرصتی دست داد تا یکی از واحد های خوشنام شهرستان که تقریبا 25 درصد پرسنل آن را بانوان تشکیل می دهند بازدیدی انجام شود.

بانوانی که در فرایند تولید و آماده سازی نقش آفرینی می کنند، در عرصه های مختلف دیگر، حوزه های دانش بنیان، مباحث علمی، فرهنگی و خانوادگی  می توانند پر رنگ و اثربخش باشند. انشالله بتوانیم به برکت انقلاب و توجه ویژه بر اساس الگوهای اسلامی آنچنان که جایگاه و شان بانوان ما است از ظرفیت آنها در تعالی جامعه استفاده کنیم.

سید محمدرضا مدرسی در ادامه با اشاره به سیاست گذاری های انجام شده در حوزه اشتغال گفت : فرصتی فراهم گردیده تا از طریق بنیاد های علوی و برکت، تسهیلات یا وام هایی در اختیار متقاضیان قرارگیرد و ظرفیتی که موجود است برای استفاده بیشتر از این توانمندی ها در نظر گرفته شود.

فرماندار یزد در پایان خاطر نشان کرد قطعا بانوان با طرح های توجیهی و برنامه هایی که داشته باشند در مراجعه به این بنیاد ها (علوی و برکت) حمایت های خوبی از آنها خواهد شد.