233

پیام مشترک فرماندار یزد، مدیران آموزش و پرورش نواحی یک و دو ومنطقه زارچ شهرستان یزد به مناسبت گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، فرماندار یزد و مدیران آموزش و پرورش نواحی یک و دو ومنطقه زارچ  شهرستان یزد  به مناسبت گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش پیام مشترکی صادر کردند.

اگرکشور و ملتی خواهان عزت مادی ،برتری سیاسی، پیشرفت علمی و آبادانی است باید به آموزش و پرورش به عنوان کاربنیادی توجه جدی کند، زیرا نیروی انسانی لازم برای تحقق این اهداف والا، محصول نظام آموزش و پرورش است. »مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
آموزش و پرورش، متولی فرآیند تعلیم و تربیت، غنی ترین دستگاه اجرائی و زیر بنای توسعه و پیشرفت کشور است که زمینه ساز شکوفایی فطرت و استعدادها و شکل گیری هویت یکپارچه اسلامی – ایرانی دانش آموزان در حریم مقدس مدرسه است که نوید بخش آینده ای پویا و روشن برای ایران اسلامی می باشد.
این مهم با همفکری و همراهی هدفمند و تقویت باورهای تمامی دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت میسر است که در عالی ترین نهاد سیاستگذاری و تصمیم گیری یعنی شورای آموزش و پرورش متجلی می شود و تسریع و تسهیل کننده تحقق برنامه های آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های درون و برون سازمانی خواهدبود.
قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش گامی مهم و ماندگار در عرصه فرهنگ سازی و مشارکت و بهره گیری از خرد جمعی و عدم تمرکز و تصمیم گیری و بهره مندی از  امکانات محلی و منطقه ای و نظارت مردم و مسئولین در آموزش و پرورش  را فراهم آورده است.
ضمن گرامی داشت فرارسیدن هفته شوراهای آموزش و پرورش وتشکر از اعضای محترم شورای آموزش و پرورش ومدیران مدارس شهرستان یزد، امیدواریم با همراهی و همدلی دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت، همت و تلاش فرهنگیان فرهیخته و مشارکت همه جانبه اولیای محترم ،خیرین گرانقدر،ادارات دولتی وهمچنین بخش غیردولتی شاهد رشد وارتقای اهداف متعالی این نهاد مقدس باشیم.

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

0 Comments

اخبار مرتبط

There are no results.