پیام فرماندار یزد به مناسبت گرامیداشت هفته ملی ایمنی

فرماندار یزد به مناسبت گرامیداشت «هفته ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی» پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد در پیام"سید محمدرضا مدرسی" آمده است:

سالروز واقعه دلخراش زلزله بم در تقویم رسمی کشور به نام "روز ملی ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی" نامگذاری شده است که از جهات مختلف دارای اهمیت است.

مدرسی افزود : وقوع زلزله امری غیر قابل پیش بینی است که هر لحظه احتمال دارد به وقوع بپیوندد، لذا جلب توجه عموم مردم به عواقب ناشی از پدیده‌ها و حوادث طبیعی و تمهیدات پیشگیرانه بمنظور کاهش خسارات ناشی از آن و توسعه فرهنگ ایمنی در جامعه یکی از ضروریات است.

وی تصریح کرد : این روز فرصتی است تا توانمندیها و نیز میزان آمادگی براي مقابله در برابر بلایای طبیعی را مورد سنجش قرار دهیم، نقاط ضعف وقوت را شناسایی و نسبت به رفع معایب و تقویت نقاط مثبت با انجام مانور در بخشهای مختلف اقدام و به اين ترتيب در برابر حوادث طبیعی میزان خسارت را به حداقل ممکن کاهش دهیم.

فرماندار یزد ضمن گرامیداشت هفته ملی " ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی " افزود : از زحمات کلیه مسئولین و دست اندکاران ، نهادها و ارگان ها و نیروهای جهادی و امدادی و و مردم بزرگوار استان یزد که با همکاری و صبوری ، امکان خدمات رسانی را در این حوادث فراهم می کنند، قدردانی و تشکر میکنم و امید دارم با سیاستگذاری صحیح، برنامه ریزی اصولی و تعهد همگان شاهد کشوری ایمن، آماده و پاسخگو در برابر حوادث باشیم.
سید محمدرضا مدرسی _ فرماندار /انتهای خبر