پیام فرماندار یزد به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی

فرماندار یزددر پیامی به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت هفته ارتباطات و روابط عمومی بر نقش موثر و برجسته روابط عمومی ها درخصوص افزایش آگاهی های عمومی و تقویت روند اطلاع رسانی دستگاههای اجرایی در میدان مقابله با کرونا تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری يزد ،"سید محمد رستگاری" فرماندار یزد در این پیام آورده است :
«روابط عمومی‌ها» جایگاه و نقش اساسی در ارزش‌گذاری و اعتبار دهی به سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ایفا می‌کنند و ارتباط میان مردم و مدیران و رسانه‌ها را به نحو شایسته‌ای برقرار می‌سازند. به‌عبارت‌دیگر، رابطه دوسویه ملت و دولت در سایه فعالیت‌ها و انجام تکالیف سازمانی روابط عمومی‌ها تجلی می‌یابدولذا این بخش مهم وتاثیرگذار در دستگاه‌های دولتی توفیق دارند تا اهداف، رویکردها، مسئولیت‌ها، حقوق و وظایف دولت‌ در قبال اقشار مختلف جامعه را به‌طور عام و خدمات و مأموریت‌های ویژه سازمان‌های مربوطه را به‌طور خاص درسطح جامعه منعکس نمایند.
مجاهدت در کنترل روند شیوع بیماری کووید19در سطح کشور با همراهی و همدلی مردم، فداکاری و ایثار گری پزشکان و کارکنان حوزه سلامت، هماهنگی و همکاری دستگاههای اجرایی و همت و تلاش دست اندر کاران عرصه های مختلف، مقطعی تاریخی را در زیست سیاسی و اجتماعی میهن عزیزمان ایران رقم زده است.
در این عرصه، نقش روابط عمومی ها نیز درخصوص افزایش آگاهی های عمومی و تقویت روند اطلاع رسانی دستگاههای اجرایی در میدان مقابله با کرونا موثر و برجسته می باشد.
بر این اساس،لازم است از تلاش های مدیران و کارشناسان  روابط عمومی ها بخصوص در دستگاه های اجرایی و نهاد های دولتی شهرستان یزد که با تقویت تدابیر، نوآوری و بهره گیری هر چه بیشتر از ابزار های رسانه ای در روند کنترل شیوع ویروس کرونا گامهای موثری برداشتند ، سپاسگزاری نمایم.
این‌جانب روز ارتباطات و روابط عمومی را  به مسئولان و کارمندان و همه دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش در اين عرصه  به‌ویژه همكاران عزيزدرسطح ادارات دولتي شهرستان يزد که با الهام از هم‌افزایی، هم‌اندیشی، همسویی و با درايت جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي  فعالیت می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول ارتباطات و روابط عمومی‌ها باشد. توفيقات روزافزون همگي را از خداوند متعال خواهانم

1111-8.jpg