پیام فرماندار یزد به مناسبت سالروز ورود مقام معظم رهبری به یزد

سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد به مناسبت ۱۲ دی، سالروز ورود مقام معظم رهبری و روز یزد پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان یزد در متن پیام آماده است: ۱۲ دی سال ۱۳۸۶ که به حق روز یزد نام گذاری شده است، یادآور حضور حماسی و بی نظیر مردم غیور و ولایتمدار یزد است که با استقبال با شکوه خود از فرزند آل یاسین حضرت آیت ا... خامنه ای (مدظله العالی) ، بار دیگر با مقتدا و ولی امر خویش و آرمانهای امام راحل عظیم الشان(ره) تجدید بیعتی دوباره نمودند.

این حماسه جاویدان که هیچگاه از خاطره مردم نجیب و قدرشناس این دیار پاک نخواهد شد به عنوان برگ زرینی دیگر در تاریخ پرافتخار این خطه کویری و کهن همواره ثبت و ضبط شده است و با دستاوردهای مهم و ارزشمندی در زمینه بهداشتی، درمانی، آموزشی، فرهنگی، شهرسازی، زیربنائی و... همراه بوده که تاثیرات عظیم معنوی و اقتصادی آن برای سال ها در این منطقه بر جای خواهد ماند.

دوازده دیماه هرسال، فرصت مغتنمی است تا با مروری بر موقعیت و جایگاه بی نظیر این دیار، در عرصه رشد و آبادانی میهن عزیز اسلامی، با شناسایی پتانسیل ها و توانمندی های موجود، در مسیر پیشبرد و تعالی روز افزون یزد، سرزمین قنات و قنوت و قناعت، بکوشیم و این خطه را بنا به فرموده امام راحل (ره) به نمونه ای برای سایر استانها مبدل سازیم.

اینجانب بار دیگر با گرامیداشت ۱۲ دیماه سالروز سفر پرخیر و برکت مقام عظمای ولایت به استان یزد ، بهروزی و سلامتی مردم عزیز ایران سرافراز و اهالی متدین، مردمان سخت کوش و متعهد یزد را در راستای آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم./انتهای خبر