به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ، محمود شاکری شمسی در این پیام آورده است : هفتم تيرماه؛ يادآور شهادت مظلومانه يار و ياور ديرين امام امت؛ آيت الله دكتر سيد محمد  بهشتي(ره) و 72 تن از ياران باوفاي انقلاب، در واقعه انفجار دفتر حزب جمهوري اسلامي است كه خاطره تلخ آن ، هيچ گاه از ذهن ملت انقلابي ايران اسلامي محو نمي گردد.

یازدهم تیرماه نیز سالروز شهادت فقیه فداکار و خدمتگزار متعهد به اسلام ، یار و همراه حضرت امام خمینی (ره) ، سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی است.

همچنین 11 تیرماه 1390 سالروز درگذشت امام جمعه فقید و فرزند و یادگار شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی است که عمری با اعتدال ، عقلانیت ، تواضع ، صبر و نجابت در کمک به مردم و مخصوصاً در یاری رساندن به محرومان از هیچ کوششی دریغ نکرد.

اینجانب با گرامیداشت یاد وخاطره شهید آیت ا... دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش به ویژه شهیدان سید رضا و سید محمد پاکنژاد و پاسداشت یادو خاطره سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی و یادگار ایشان حضرت حجه الاسلام و المسلمین مرحوم حاج شیخ محمد علی صدوقی ،‌ از آحاد مردم دارالعباده و دارالعلم یزد دعوت می نمایم در تا در مراسمی که به همین مناسبت از ساعت 8 صبح روز پنج شنبه مورخ 93/4/5 در محل مسجد روضه محمدیه درجوار آرامگاه سومین شهید محراب حضرت آیت ا... صدوقی برگزار می گردد حضور بهم رسانند.