عزیزا...سیفی دراین پیام با بیان اینکه حماسه ی نهم دی ماه سال 88 نمایانگر وحدت مردم ایران اسلامی در مقابل فتنه انگیزی دشمنان نظام و انقلاب می باشد آورده است: مردم در این روز با بصیرت بالا و حضور پرشکوه و یکپارچه خود  راهپیمایی نهم دی ماه سال 88 نشان دادند که توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی حرکت آنها در ادامه راه شهدا و امام شهیدان را لحظه ای کند یا متوقف نخواهند کرد

فرماندار در بخشی دیگر با در پیش بودن 12 دی ماه سالروز سفر پرخیر برکت مقام معظم رهبری به دیار دارالعباده و دارالعلم یزد و روز یزد افزوده است: 12 دي يادآور استقبال با شكوه مردم ديار دارالعباده و دارالعلم يزد از مقام معظم رهبري حضرت آيت ا... خامنه اي (مدظله العالي)است كه بار ديگر اوج ارادات مردم را به ولايت فقيه خود به جهانيان نشان داده شده و برگ زريني ديگر به دفتر افتخارات اين خطه از ايران اسلامي افزوده شده است.

وی با اشاره به اینکه این سفر پر خير و بركت دستاوردهاي ارزشمندي را براي توسعه هر چه بيشتر شهرستان يزد به همراه داشته تصریح نموده است: پروژه هاي سفر معظم له در زمينه بهداشتي ، درماني ، آموزشي، فرهنگي ، شهرسازي، زيربنائي و... بوده است كه در حال حاضر با پیگیری های صورت گرفته بخش اعظم این پروژه ها افتتاح و در آينده اي نزديك شاهد بهره برداري از تمامي پروژه ها هستيم.

سیفی در پایان با گرامیداشت این 9 و 12 دی ماه سلامت , سعادت و پیروزی را برای همه مردمان ایران اسلامی به ویژه مردم دیار دارالعباده  و دارالعلم یزد از درگاه خداوند منان مسئلت نموده است.